Bolla 12+1

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Jeg har "manna" meg opp til å legge ut bilder av magen... skjønner ikke hvorfor den er så stor for jeg spiser ikke mye og jeg er bare 12+1...

"Uten" klær:

Med klær:

Se der ja[;)]Fine gravidmagen

ORIGINAL: Cattelatte

fin mage :) er det slik at folk nå kan se på deg at du er gravid og du får spørsmål eller komentarer, eller prøver du å skjule det?

Ei venninne mente hu kunne se det i øynene mine nå at jeg var gravid... hehe.. men hu visste det fra før av... Jeg har ikke vært så altformye ute blandt folk for jeg kjenner ikke så mange her oppe så har ikke fått noen kommentarer... prøver ikke å skjule det akkurat, men har ikke kledd meg så mye i stramme klær så det syns heller...

Skjønner ikke hvorfor jeg har så ballongmage så tidlig... knøttet er jo bare 5cm lang eller noe...

Jøsses MiniGull - den var kjempe flott [:D][:D][:D][:D]

ååååh, så fin mage du har fått MiniGull

kjempe fin mage[:D]

*rødme* takk :) Jeg føler meg egentlig bare feit....

Speilet må være møkkete sånn at det skal stå i stil med det ellers stygge badet :P ska vaske det snart... dvs, jeg skal vaske det når vi flytter ut :P hehehe

utrolig fin mage[:D][:D][:D]

Kjenner jeg kommer til å bli litt skuffa om magen ikke kommer før uke 23 denne gangen... [:o] ... Jeg vil og ha magen litt før, ikke sååå lenge siden jeg var gravid da.... *snurt*

Misssunnelig jeg? Neiiii daaaa [8|][8D]

Må man igjennom en sånn "feit-mage-periode" eller er det egentlig vanlig at magen er ordentlig hard fra starten av?

ORIGINAL: MiniGull

Må man igjennom en sånn "feit-mage-periode" eller er det egentlig vanlig at magen er ordentlig hard fra starten av?

Jeg går gjennom den "feit mage" perioden nå jeg [:'(]... Gjorde også det med Emma..

Men ser ut som mange slipper! Sånn som eks du[;)]

For en fiiiiin mage[:D]

Du har jo ikke sånn "feit-mage" da, skikkelig spretten bebismage dette her! Kjempesøt mage! [:)]

fantastisk fin mage du har fått!!!! sånn vil jeg også haaaa! 

Jeg føler at den er feit fordi den ikke er hard... sånn at når jeg sitter så ser jeg ikke gravid ut, da ser jeg bare feit ut... hehe... men er vel ikke så lenge igjen til det forandrer seg håper jeg :)

Back
Topp