Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nøtta
ORIGINAL: Puffen
Mener det er 28%
av gevinsten av salget.
dersom du har leid ut leiligheten skulle du vel ha skattet av det også....?
ORIGINAL: solsikke76=0)
Mener det er 28%
av gevinsten av salget.
Det er ett smutthull. Om du leiler ut siste halve året og første halve året av ett år [:D] slipper mann skatten. Det gjorde jeg GENIALT [:D]. Er det ikke over 2 år mann må ha eid før mann får skattelette? Det kan jo være forandret nå etter jeg holdt på.
Mener det er 28%
av gevinsten av salget.
Det er ett smutthull. Om du leiler ut siste halve året og første halve året av ett år [:D] slipper mann skatten. Det gjorde jeg GENIALT [:D]. Er det ikke over 2 år mann må ha eid før mann får skattelette? Det kan jo være forandret nå etter jeg holdt på.
smutthull og smutthull, du kan leie ut 6 mnd på et år uten å skatte av det..... så dersom det er for en kort periode du skal leie ut kan du jo se slik på det, men det vil ikke være noe å tenke på dersom du skal leie ut flere år....
Mener det er 28%
av gevinsten av salget.
smutthull og smutthull, du kan leie ut 6 mnd på et år uten å skatte av det..... så dersom det er for en kort periode du skal leie ut kan du jo se slik på det, men det vil ikke være noe å tenke på dersom du skal leie ut flere år....
Jeg syntes det var genialt. Ville beholde min leilighet når jeg flyttet inn med den gang da min samboer. Er en smule selektiv så ville ikke brenne alle bruer om han ikke var the one. Derfor leide jeg ut min leilighet siste halvår og første for 6200 i måneden ble 74400 skattefritt. Ble også prisøkningen på leiligheten det året. Så jeg tjente godt på det [:D].
Om man vil leie ut fler år må man betale skatt.
Mener det er 28%