Boligpriser

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hva koster en normal standard enebolig eller et rekkehus der du bor? Her jeg bor koster enebolig i normal standard 9-12 millioner, rekkehus 6,5-8 millioner.

2-4 mill tror jeg. Ca.
Vi betalte 2 mill, men det var for en liten enebolig. Hadde ikke fått noe høyere lån heller, så kunne aldri bodd der du bor:p

Enebolig fra 5-10/12 mill (finner endel enda dyrere også), da er de billigste oppussingsprosjekt.
Rekkehus 4-6 mill.

Enebolig koster mellom 1,5 og 4 mill avhengig av hvor i kommunen.
Rekkehus ligger på 1,2-3 mill.

Enebolig mellom 3-10 millioner, spørs hvor den ligger i kommunen:)
Rekkehus mellom 2-4 tipper jeg:)

Fra 1,5-4 mill for enebolig kommer litt av på hvor og om det er nytt eller gammelt. Ok 2 tomannsbolig til ca 2-2,5 mill

To til ti millioner i denne skolekretsen. Fin blanding av stort og smått, nytt og gammelt.

Det gjør jeg og, men jeg tar utgangspunkt i mitt område ;)

Ja, og da gjelder det samme her også. Tipper at du kan få hus til 25-30 m her. Men. Du kan nok også få noen mindre oppussingsobjekt for 3-4. Det spørs jo litt hvor vidt man strekker nabolaget :happy:

Rekkehus aner jeg ikke her i området, men alle eneboligene jeg har sett er fra litt over 5mill og oppover. Disse er da oppussingsprosjekter.

Enebolig fra 2 - 4 mill, mye oppussingsprosjekter..
Rekkehus fra 1 - 3 mill :-)

Eneboliger går fra 2,5 mil å opp. Rekkehus ligger på ca 1.8 og opp til 3.5 ca.. Vårt hus kosta 1.8, men det er eldre å krever oppdateringer..

Akkurat i boligbyggefeltet vi bor i nå har eneboligene hatt prisantydning på mellom 4.5 og 6 mill og rekkehus på rundt 2-3.5 mill.

Back
Topp