Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at det vil telle positivt, men kommer selvfølgelig an på mange faktorer. Enig med flere her; hør med flere banker.Aner ikke hva det er.. Sambo har med tiden lyst til å selge det, men lyst til å gjøre ferdig noe småplukk først.
Jeg sparer i BSU. Sambo er 9 år eldre enn meg, så han er for gammel til det.
8 mill? Håpar det er mange som skal vera med å betale på det lånetJeg er student han har ca 500k i året. Lånet er på 1.6mill med 200.000 i egenkapital.
...nå skal vi søke om 8mill i lånMen jeg er forhåpentligvis ute i jobb over jul og da har vi en samlet inntekt på ca 900k. Om vi selger her vi bor nå vil vi ha 800.000 i egenkapital dersom leiligheten går til takst.
Kan jeg spørre hvordan i all verden dere skal betale et lån på 8 mill? Leieinntekter? Vi har samme inntekt og 2 mill i lån og synes det er nokJeg er student han har ca 500k i året. Lånet er på 1.6mill med 200.000 i egenkapital.
...nå skal vi søke om 8mill i lånMen jeg er forhåpentligvis ute i jobb over jul og da har vi en samlet inntekt på ca 900k. Om vi selger her vi bor nå vil vi ha 800.000 i egenkapital dersom leiligheten går til takst.
To 2-roms utleieenheter jaKan jeg spørre hvordan i all verden dere skal betale et lån på 8 mill? Leieinntekter? Vi har samme inntekt og 2 mill i lån og synes det er nok![]()
Tja, vi har plass til 4-6 stykker fordelt på to utleieleiligheter så de betaler vel 17-20.000 av boutgiftene våre per måned8 mill? Håpar det er mange som skal vera med å betale på det lånet
Sent from my iPhone using BV Forum
Håpte det var ei slik løsning jaTja, vi har plass til 4-6 stykker fordelt på to utleieleiligheter så de betaler vel 17-20.000 av boutgiftene våre per måned![]()
Betaler inn så mye som mulig, og sparer så mye som mulig, uten at det skal gå ut over fritidsaktiviteter. En gang i halvåret vurderer vi sparekontoen, og fordeler der det trengs; lån/bil/reise o.l.Vårt boliglån tilsvarer ca. tre ganger brutto samlet årsinntekt. Vi betaler inn ekstra avdrag på lånet hver måned. Andre som gjør det?
Sent from my iPhone using BV Forum