Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte akkurat det samme! Lykke til til dere andre!Kjenner jeg er veldig glad for at vi er ferdig med dette Men ønsker dere alle lykke til med jakten!!
Er vel bare å vurdere verdivurdering. Veldig greit å få en verdivurdering etter oppussing. De aller (om ikke alle) tilbyr en uforpliktende verdivurderingVi er heldigvis ikke på utkikk lengre, kjøpte rekkehus med 3 soverom i sommer. Så nå er det full oppussing til minsten kommer ♡
Men hvordan fungerer verdivurdering? Vi har pusset ganske mye opp, og blir nok ferdige i sommer og tror/håper vi har fått økt det godt i verdi
Ånei, kjedelig :/ Utrolig hvor mye bilder kan lyve dessverre. Spent på den vi skal påVi var på visning i dag faktisk, men ble ganske skuffet. Bildene løy ganske godt der, og det ville blitt mye mer arbeid med oppgradering enn det vi hadde sett for oss, så nå ser vi videre. Har heldigvis god tid. Vi bor i en 4-roms nå, så vi har jo masse plass, men savner hage og å kunne "kjøre til døren" nå som vi skal ha barn. Får megler på besøk i morgen faktisk for verdivurdering. Håper at leiligheten har steget godt i verdi.
Er vel bare å vurdere verdivurdering. Veldig greit å få en verdivurdering etter oppussing. De aller (om ikke alle) tilbyr en uforpliktende verdivurdering
Jeg har mest lyst på hus, men har ikke råd i det område vi bor nå, og flytte ut av byen er ikke aktuelt.
Jeg har hatt kontakt med megler i dag, skal opprinnelig komme på verdivurdering på onsdag! må bare finne ut hvordan jeg gjør det i forhold til jobben..Vi bor i 3-roms i 3.etg midt i byen og det er så upraktisk at jeg har lyst til å tenne på hele sjiten Leter etter hus/rekkehus, men det viktigste er egentlig at vi får 3 soverom og gode muligheter for å gå ut å leke. Skal vi ut med treåringen nå, må vi legge ut på tur, og det er så tiltak. Har ikke akkurat behov for å bo i nachspiel-avstand fra byen lenger heller
Vi går megler på besøk i dag kl 16.30, så det passer fint ift jobb kan de ikke komme litt seinere slik at du slipper å ta fri fra jobb?Jeg har hatt kontakt med megler i dag, skal opprinnelig komme på verdivurdering på onsdag! må bare finne ut hvordan jeg gjør det i forhold til jobben..
Lykke til forrestenHar løst seg, jeg tar ut en time avspasering åå er så spent
Bra det ordnet segHar løst seg, jeg tar ut en time avspasering åå er så spent