Bolig

Vi eier også ett stort hvitt hus på landet. Med stor tomt med låve og uthus:)
 
Vi bor i tomannsbolig:) har begynt å legge litt planer for husbygging :)
 
Vi er så og si ferdige med å pusse opp huset vårt. Kjøpte ett eldre hus vi som vi har pusset opp. Ser ut som vi har revet det gamle og satt opp nytt :) småtterier igjen da. Blir liksom aldri helt ferdige.
I år skal hagen og utsiden av huset males og fikses.
 
Vi pusser opp her også. Hele huset er straks totalrenovert innvendig. :) snart skal vi igang utvendig.. drenere, bytte kledning, bytte vinduer og male.. Så det var den ferien..:p
 
Vi eier hus :) Alt for stort til bare to (180kvm) :p
Har ikke pusset opp noe siden det ikke var nødvendig, men satser på at spiren holder denne gangen, så vi må vel lage et barnerom :)
 
Vi pusser opp her også. Hele huset er straks totalrenovert innvendig. :) snart skal vi igang utvendig.. drenere, bytte kledning, bytte vinduer og male.. Så det var den ferien..:p
Heldigvis gjorde vi det når vi bygget på, men ble aldri helt ferdig med å male huset. Tok ett strøk med rød maling, men vinduer og slikt er ikke malt ferdige ;-)
 
Heldigvis gjorde vi det når vi bygget på, men ble aldri helt ferdig med å male huset. Tok ett strøk med rød maling, men vinduer og slikt er ikke malt ferdige ;-)
Hehe, man blir aldri helt ferdig tror jeg..:p Ting har stått på vent her i over et år, men nå blir det andre boller. sambo var i afghanistan i fjor, så da blei det gjort fint lite fra min side..:p snekring er ikke min sterkeste side..:)
 
Vi leier leilighet, 2 soverom, 50 kvm. Så her må vi være løsningsorienterte når lille kommer!
 
Hehe, man blir aldri helt ferdig tror jeg..:p Ting har stått på vent her i over et år, men nå blir det andre boller. sambo var i afghanistan i fjor, så da blei det gjort fint lite fra min side..:p snekring er ikke min sterkeste side..:)

Her går det i bilcross om sommeren så har ikke blitt til at vi har hatt "tid" til ute og hage ;-) men i år skal det fikses opp ute :-D og lage uteplass til grilling :)
 
Vi eier hus :) kjøpte barndomshjemmet mitt for 4 år siden. :) blir aldri ferdig med å pusse opp ;)
 
3 etg hus i et stille og rolig boligfelt og gåavstand til skole og bha :) deilig!
 
vi har tre soverom så gleder meg til å lage barnerom av det ene <3 <3
Såå koselig med barnerom:) Skulle ønske vi hadde et rom til! Vi kommer nok til å beholde det andre rommet som gjesterom en stund til, så får vi heller flytte når det blir behov for større plass! Drømmer om stooort hus med hage :)
 
Eier hus :)
 
Såå koselig med barnerom:) Skulle ønske vi hadde et rom til! Vi kommer nok til å beholde det andre rommet som gjesterom en stund til, så får vi heller flytte når det blir behov for større plass! Drømmer om stooort hus med hage :)

vi kan lage barnerom og fortsatt har gjesterom og det er jeg så glad for :)
når vi kjøpte huset hadde vi bare ett soverom og det var upraktisk, men etter å ha bygget på så ble det to rom til :-D

er like greit det å finne drømmehuset og flytte når det blir for lite plass. finne noe en vil ha og ikke bare haste kjøpe noe.
 
Back
Topp