Bolig alarm

Så absolutt! Vi har sånn alarm som vi kan sette på mens vi er inni huset. Hvis noen åpner en dør eller knuser et vindu slik at trykkforskjellen blir merkbar i huset går alarmen. Jeg føler meg hvertfall tryggere!

lisasmurf skrev:
Så absolutt! Vi har sånn alarm som vi kan sette på mens vi er inni huset. Hvis noen åpner en dør eller knuser et vindu slik at trykkforskjellen blir merkbar i huset går alarmen. Jeg føler meg hvertfall tryggere!

Samme her. Veldig glad vi har alarm. Verdt hver eneste krone

Kommer ann på hvor du bor.. hvor alarmselskapet rykker ut fra, hvor lang tid det tar før de kommer.. Vi hadde da vi bodde i byen, det følte jeg var en ekstra trygghet.. men her jeg bor nå tar det minst 40 min før de kommer om en alarm går, så det vil ikke være en trygghet for meg å ha det her.. vi har istedet kjøpt noe slags alarmklistremerker vi har festet på vindu som uler ganske høyt dersom noen knuser ett vindu.. 

lisasmurf skrev:

Samma her :)  Vi har alarm fra G4S.
Føler meg betrakelig tryggere når vi legger oss på kvelden.
Og når vi er bortreist.

Vi har også, men bruker den ikke så ofte. Kunne nok like gjerne sagt opp alarmen. Her har vi våkne naboer som følger med og sier i fra om de ser noe uvanlig. Føler meg rimelig trygg her vi bor selv om det har skjedd ett og annet her også. Men ingen steder er vel helt stille uten noe aktivitet. 

Back
Topp