"Bolibompa-sex"

Det er vel sex man har mens barna ser på "Bilibompa" da..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Aha, visste ikke at det var noe morgenbarnetv i Sverige som het det. Trodde jeg hadde gått glipp av en "type sex" her ;)

Aha, visste ikke at det var noe morgenbarnetv i Sverige som het det. Trodde jeg hadde gått glipp av en "type sex" her ;)

Er det bare jeg som begynner å bli lei av å høre om andres perfekte sexliv og formaninger om hva jeg gjør feil? Jeg har ikke lyst til å ha sex hver dag, greit for meg om andre har det, men ikke fortell meg hvordan jeg burde føle det takk:rolleyes:

15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥

Neida, ikke bare deg. Blir litt overrasket når jeg leser en annen sextråd, der utrolig mange alltid får orgamse under samleie. Har aldri opplevd det, såvidt jeg vet... og får litt lyst til å smekke noen av dem når de klager fordi de kjenner det etterpå.

Og nå er det total unntakstilstand. Og det som får meg til å misre fullstendig tenninga er planlagt sex. Ikke sånn at det er implisitt, gleder meg til bryllupsdagen kiksom ;), men å avtale st man skal ha seg under barnetv, er garanti for at det ikke blir noe her ihvertfall

Neida, ikke bare deg. Blir litt overrasket når jeg leser en annen sextråd, der utrolig mange alltid får orgamse under samleie. Har aldri opplevd det, såvidt jeg vet... og får litt lyst til å smekke noen av dem når de klager fordi de kjenner det etterpå.

Og nå er det total unntakstilstand. Og det som får meg til å misre fullstendig tenninga er planlagt sex. Ikke sånn at det er implisitt, gleder meg til bryllupsdagen kiksom ;), men å avtale st man skal ha seg under barnetv, er garanti for at det ikke blir noe her ihvertfall

Kunne ikke blitt mer enig. :-)

Er det bare jeg som begynner å bli lei av å høre om andres perfekte sexliv og formaninger om hva jeg gjør feil? Jeg har ikke lyst til å ha sex hver dag, greit for meg om andre har det, men ikke fortell meg hvordan jeg burde føle det takk:rolleyes:

15.08.12 Oskar♥
Synes det var fint at det stod at det er unntakstilstand i år og ikke "de første ukene" el. Og at kroppen rett og slett ikke er i modus. Synes man bør akseptere at man ikke er "laget" for å ha sex etter fødsel, hormonnivået sier jo klart i fra om det.

15.08.12 Oskar♥
Tror ikke folk flest har så mye sex som det skrives om. Jeg har hvertfall ikke det nå, men hadde ikke så mye sex før jeg ble gravid heller.
Orker ikke tenke på hvordan andre har det, men vil helst slippe å høre om venninners "perfekte" sexliv. Da føler jeg med som en dårlig kjæreste og får dårlig samvittighet....

Bare tenker med gru på hvordan sexlivet blir når vi får barn...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg likte denne artikkelen litt jeg. Ikke det med orgasme hver dag, for det orker jeg ikke :p
Men at det var unntakstilstand lengere en bare noen uker og at berøring og å si at man var glade i hverandre hverdag var viktig.
Her er vi flinke til å ta på hverandre, men min samboer sier utrolig sjeldent at han er glad i meg og det blir et savn.
Men her i huset er søvn en høy prioritert :p

Her går det mest i "blir ikke noe taklampe-sex idag, kjære" :)

Lurer på om vi noengang har hatt taklampe-sex,....jo, kanskje en gang eller to

Her går det mest i "blir ikke noe taklampe-sex idag, kjære" :)

Lurer på om vi noengang har hatt taklampe-sex,....jo, kanskje en gang eller to

Haha, hva er taklampesex?

Haha, hva er taklampesex?

En lang og rar historie. Jeg har en stor gruppe kristne venner, noen mer konservative enn andre. En gang snakka jeg med to venninner om sex før og etter ekteskapet. Og midt i det sa jeg at det som er viktig er at man ikke forkynner sex som noe stygt og skammelig, selv om man er for å vente. For når man da først er gift har man lov til det aller meste og "om man da vil henge i taklampa med oppvaskkosten i hånda så kan man det"...taklampe-sex

sign. deg :)

For meg er det nesten ikke sex hvis jeg ikke får orgasme. Pleier faktisk å få orgasme før vi starter på selve sexen, han finger meg til jeg kommer før vi starter ordentlig:) Noen ganger orker jeg ikke ha sex da, for da har jeg jo kommet. Så da runker jeg han isteden, og så er vi begge fornøy:p
Vi planlegger det noen ganger sånn halvveis da. Enklere å ha det midt på dagen enn når vi skal sove, for da er vi så trøtte.
Så tenner vi stearinlys og kanskje masserer hverandre litt først. Veldig koselig♥
Det er bare helgene vi har tid til sånt da, så vi har stort sett bare sex i helgene.
Resten av uka koser vi hver kveld før vi sover.

Han elsker å bli strøket på ryggen og jeg elsker at han koser meg håret mitt. Det er nesten bedre enn sex;)

Back
Topp