Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, visste ikke at det var noe morgenbarnetv i Sverige som het det. Trodde jeg hadde gått glipp av en "type sex" herDet er vel sex man har mens barna ser på "Bilibompa" da..
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Aha, visste ikke at det var noe morgenbarnetv i Sverige som het det. Trodde jeg hadde gått glipp av en "type sex" herDet er vel sex man har mens barna ser på "Bilibompa" da..
Kunne ikke blitt mer enig.Neida, ikke bare deg. Blir litt overrasket når jeg leser en annen sextråd, der utrolig mange alltid får orgamse under samleie. Har aldri opplevd det, såvidt jeg vet... og får litt lyst til å smekke noen av dem når de klager fordi de kjenner det etterpå.
Og nå er det total unntakstilstand. Og det som får meg til å misre fullstendig tenninga er planlagt sex. Ikke sånn at det er implisitt, gleder meg til bryllupsdagen kiksom, men å avtale st man skal ha seg under barnetv, er garanti for at det ikke blir noe her ihvertfall
Synes det var fint at det stod at det er unntakstilstand i år og ikke "de første ukene" el. Og at kroppen rett og slett ikke er i modus. Synes man bør akseptere at man ikke er "laget" for å ha sex etter fødsel, hormonnivået sier jo klart i fra om det.Er det bare jeg som begynner å bli lei av å høre om andres perfekte sexliv og formaninger om hva jeg gjør feil? Jeg har ikke lyst til å ha sex hver dag, greit for meg om andre har det, men ikke fortell meg hvordan jeg burde føle det takk
15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥
Tror ikke folk flest har så mye sex som det skrives om. Jeg har hvertfall ikke det nå, men hadde ikke så mye sex før jeg ble gravid heller.Er det bare jeg som begynner å bli lei av å høre om andres perfekte sexliv og formaninger om hva jeg gjør feil? Jeg har ikke lyst til å ha sex hver dag, greit for meg om andre har det, men ikke fortell meg hvordan jeg burde føle det takk
15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥
Haha, hva er taklampesex?Her går det mest i "blir ikke noe taklampe-sex idag, kjære"
Lurer på om vi noengang har hatt taklampe-sex,....jo, kanskje en gang eller to
En lang og rar historie. Jeg har en stor gruppe kristne venner, noen mer konservative enn andre. En gang snakka jeg med to venninner om sex før og etter ekteskapet. Og midt i det sa jeg at det som er viktig er at man ikke forkynner sex som noe stygt og skammelig, selv om man er for å vente. For når man da først er gift har man lov til det aller meste og "om man da vil henge i taklampa med oppvaskkosten i hånda så kan man det"...taklampe-sexHaha, hva er taklampesex?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Neida, ikke bare deg. Blir litt overrasket når jeg leser en annen sextråd, der utrolig mange alltid får orgamse under samleie. Har aldri opplevd det, såvidt jeg vet... og får litt lyst til å smekke noen av dem når de klager fordi de kjenner det etterpå.
Og nå er det total unntakstilstand. Og det som får meg til å misre fullstendig tenninga er planlagt sex. Ikke sånn at det er implisitt, gleder meg til bryllupsdagen kiksom, men å avtale st man skal ha seg under barnetv, er garanti for at det ikke blir noe her ihvertfall