boktips til den kommende pappaen:)

langlifrøken

Forumet er livet
da jeg gikk gravid med lille tulla, fikk sambo en bok av onkelen sin, som han også
hadde lest.

den heter "verdens beste pappa", og er absolutt verdt å kjøpe.
sambo liker egentlig ikke å lese, men denne boka er full av humor og gode tips[:D][:D]

alle vordene pappaer burde virkelig lese denne, jeg har lest den selv også[;)]

allerede bestillt.. [:D]
håper egentlig den kommer i posten før mannen kommer heim fra reisejobb.. [:D]

Haha, den er KONGE!!![:D] Vi leste den begge to forrige gang!
Anbefales[:D]

åå takk for tipset!![:)] har akkuart vært litt på utkikk etter ei bok til min kjære om akkuart dette.....han har snart bursdag og jeg har bare ikke peiling på hva jeg skal finne på[:)]

ORIGINAL: kari80

åå takk for tipset!![:)] har akkuart vært litt på utkikk etter ei bok til min kjære om akkuart dette.....han har snart bursdag og jeg har bare ikke peiling på hva jeg skal finne på[:)]

den er veldig bra, burde absolutt kjøpe den til han, og les den selv også[;)]

ORIGINAL: langlifrøken

ORIGINAL: kari80

den er veldig bra, burde absolutt kjøpe den til han, og les den selv også[;)]

ja det skal jeg jammen gjøre[;)] hvor får jeg kjøpt den da? var innom en bokhandel i går og der hadde dem ikkno som hete noe i den retningen-...

søk på nettet kanskje? han som har skrevet den heter
Per Asbjørn Risnes jr.[:)]

ORIGINAL: langlifrøken

søk på nettet kanskje? han som har skrevet den heter
Per Asbjørn Risnes jr.[:)]

den er gitt ut i kagge forlag[:)]

kjøpte den forje gang, tror faktisk sambo ikke har rørt den...jeg har lest den selv og syns den var kjempe morsom.

Har bestilt den på cdon.com
venter spent! [8D]

Jeg kjøpte denne boken og pakket den inn sammen med graviditetstesten, og ga den til kjæresten da jeg fortalte han at jeg var gravid[:D]

En veldig morsom bok, med mange gode tips til den vordende far, og partner med en gravid dame (stakkars menn!)
Vi leste den begge 2 på en dag eller så [:D]  Anbefalles!

Back
Topp