Bokstaver

Celene

Elsker forumet
jeg har akkurat begynt å lære meg scrapbook teknikken. Men når man lærer vil man jo utvikles og nå har jeg kikket og kikket på sider og gallerier...
Hvordan lager dere alle de fine bokstavene?

De bokstavene lages mef forskjellige maskiner eller tenger...
den simpleste heter Quickutz Tang, til denne får du forskjellige Dies (former) med alfabeter og figurer.

Du har en Maskin som heter cuttlebug, denne kan du få litt mere figurer til, siden denne tar alle merker av dies.

Du har Craft Robo og Shiluete som er elektroniske maskiner, med disse kan du skjære ut alle fonter du finner på nettet=)

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Du har Craft Robo og Shiluete som er elektroniske maskiner, med disse kan du skjære ut alle fonter du finner på nettet=)

Hvor mye koster en sånn maskin? Den hørtes veldig fancy og morsom ut?

ORIGINAL: Celene

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Hvor mye koster en sånn maskin? Den hørtes veldig fancy og morsom ut?

tang koster vel rundt 700,- med alfabet
cuttlebug koster 800 uten alfabet
og CraftRobo koster 3000,- (men du sparer på det i lengden siden du slippe rå kjøpe noe alfabet, men har tusenvis av skrifttype rpå nettet.)

Et alfabet til disse andre maskinene, koster alt fra 500 til flere tusen[;)]

Tusen takk :)

Jeg ser at man kan kjøpe de forskjellige tingene noe billigere gjennom ebay. f.eks :) Men takk for tips.

ORIGINAL: Celene

Tusen takk :)

Jeg ser at man kan kjøpe de forskjellige tingene noe billigere gjennom ebay. f.eks :) Men takk for tips.

ja d kan du hvis du handler der=)

jeg har god erfaring med ebay handling fra før... men er jo ny på scrapbooking.. så vet jo ikke om det er no triks å handle slikt der..

Back
Topp