Bokser til pålegg

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg trenger tips til bokser som kan brukes til pålegg. Type skinke, porsjonspakker med ost etc. Fin størrelse og praktisk form, og gjerne mulig å sette to i høyden.

Hva bruker dere? Eller hva kunne dere ha kjøpt for deres bruk?

Vi har brukt små matbokser i plast. Sånne med fine farger og fasong som sommerfugl, biler, hjerter osv. Hvis det er til å ha i matpakke du mener...

Har brukt slike små frysebokser til syltetøy. De gjennomsiktige og med blått lokk som man får kjøpt på matbutikken.

Har freshbox.
I perioder vi har lite pålegg så bruker vi gjennomsiktige bokser med blått lokk, disse kan stables oppå hverandre.

Vi har alt pålegget i en pkastikkurv i kjøleskapet. Burde sikkert ryddet litt og skaffet sånne bokser vi også :p

Har det i kurver, og kjøttpålegg i en sånn etasjeboks fra tupperware :)

Jeg har vurdert freshbox, hører de er gode. Er de dyre? Sånne stablebokser fra Tupperware er jeg ikke fan av. Synes de er knotete. Synd, for ideen er god.

Vi har freshbox med det pålegget vi bruker mest, og smøret er oppi der også, så vi trenger bare hente frem en sværing fremfor flere små greier :)

Jeg har kjøpt noen på wish som du kan sette på hyllene så man får mer plass unner. Og har noen fra ikea. Funker veldig bra begge deler for meg.

Back
Topp