Bokser eller bryter

Lille Snodig

Glad i forumet
Har du en bokser eller bryter i magen??

Bokser: mest spark
Bryter: mest "åling"

Jeg har en bryter. Og det syntes jeg er værre enn en bokser. Yrja var en bokser.
Men den ålinga Heljar driver med er direkte VOND. Kjennes ut som om han tar albuen og drar på innsiden av magen.

Jeg har også en bryter inne i magen. Kjenner sjeldent direkte spark lengre, mest bevegelse og kroppsdeler som "glir" inne langs magen ;p

Bryter her.. [:D] Tror jeg har en veldig lat gutt i magen,er ikke store bevegelsene,ingen harde spark..
Egentlig litt skuffende synes jeg,Thea har enda ikke fått kjent eller sett han sparker,pappa`n har kjent det en gang.. [&:] Håper han er like rolig utenfor magen da,hehe [8D]

Jeg tror jeg har begge deler jeg, selv om jeg bare har en. pappaen tror at dette er en fotballspiller, mens jeg tror det er en håndballspiller[:)]

En bryter! [:D]

Er vel mer bryter her også, mye mer ubehagelig når hun herjer rundt inni magen, er til tider vondt.

Bryter på meg også. Har ikke kjent noen vonde spark enda, og håper jeg slipper det også [:)]

Litt usikker på hva hun er, men mens jeg satt å leste denne tråden, tok hun helt av inni der!
Og jeg fikk for en gangs skyld filmet det... ;)

Hvis noen vil se, så er det link til videoen min her:
http://www.youtube.com/watch?v=BgFXz9K2b8c

Bryter her også, og har vært det hele tiden, skjelden jeg får spark.

Jeg tror jeg har ei som driver med rytmisk sportsgymnastikk....[:D] Og ho slutter ikke å øve tydeligvis. Det er lov å ha pause!!!![:D]

helt klart bryter!

Bryter, men han fikk til en fulltreffer her om dagen da han sparket pappaen i øret... hihi.

Bryter [:D][:D]
Men kommer med noen kraftige spark innimellom[8D]

bryter tror jeg :) men kan komme til å bli en bokser :)

Back
Topp