Bokormer

hahha... uhm.. "Kollektivt selvmord"! hehe, den var vittig! leste aldri de to siste kapitlene, så vet ikke helt hvordan den slutter da :P

Tusen strålende soler er blant mine favoritter. Ja også Harry Hole bøkerne. Akkurat nå leser jeg Game of Thrones bøkerne :)

"Men tankene mine får du aldri" er mange år siden jeg leste den( ca12 år siden ), så kan hende jeg ikke liker den i dag. Men er den jeg kommer på når det er snakk om god bok. Greier ikke glemme den.

Akymisten av Paulo Coelo. Jeg har lest den så mange ganger, at jeg har slitt ut et eksemplar :)

Det må nok være "Et hemmelig liv" av Diane Chamberlain. Jeg ble så borte i den boken at jeg til slutt trodde at min egen mor var syk/død :eek: Ringte og spurte, og fikk høre at alt var bra da :) Passe forundret dame i andre enden av tråden, gitt :p "Hallo mamma, lever du?" :rolleyes:

Ps: eg elsker deg! Eneste romanen eg liker.. harry potter! Og ellers er det så mykje gode krim bøker at eg ikkje klarer velge.. fra det virkelige liv må det være boken om christoffer og ein som eg ikkje husker navnet på men er ei norsk jente.. hadde nettside der ho skrev om kreften.. ho døde:( Dåke veit sikkert ka bok eg snakker om..

Hvor begynner jeg?

Tror kanskje jeg må velge fler:
The Perks of being a wallflower
Time travelers wife
My sisters keeper
Dear John

Så elsker jeg
Alle i twilight
Harry Potter
Og hunger games!!

Back
Topp