bokklubber

sif

Elsker forumet
noen som er medlemmer av en eller flere bokklubber.
vi er medlem i go boken og bokklubben baby.
for¨å være ærlig så synes jeg go boken er dyr og de gir ut mye "dritt". jeg skal melde meg ut der og så tenkte jeg litt på ole brum klubben. noen som kjenner til den?

kjenner ikke til den, nei. men her har vi også vært med i goboken, meldte oss ut ganske fort! meldte han inn i bokklubben baby, og er fornøyd med den. synes det er finere bøker også er det billigere!

Er med i Barnas Egen Bokverden - avbestiller så å si hver eneste bok, passer ikke hans alder i det hele tatt... Er i micro klassen 0-2 år, men har aldri vært no babybok som passer til han akkurat...

Også er vi med i Ole brumms babyklubb - KJEMPEFORNØYD!! Vi er jo litt Ole Brumm frelst vi da, [8D] Har vell fått 4 pakker til nå, og veldig fornøyde med alle... Har også en oversikt over de 12 pakkene som er, mye fint.. Pakke nr 6 får man 50% på, og pakke 12 er gratis..

medlem i disney bok klubb og bokklubben

var medlem av en bokklubb, men syntes vi betalte litt vel mye i forhold til hva som kom i posten, så vi meldte oss ut.
Så kan jeg heller ha bedre samvittighet for å kjøpe litt ekstra til gutten når jeg en sjelden gang er på shopping [:D][:D]

Vi er medlem i barnas egen bokverden og blir veeeldig glad om vi kan verve noen [:D]

Back
Topp