Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør den. Men inhabil som jeg er så er nok Goboken bestVurderer goboken her
Husker vi var med i bokklubbens barn da vi var små..finnes den enda, tro?![]()
Jeg er medlem i goboken og må si meg veldig fornøyd med det vi har fått hittil. Bøker som er tilpasset den alderen de er i. I tillegg får man noen ganger en leke og litt klistremerker i pakkene som sendes. Før pakken blir sendt ut får man hele tiden en mail med info om hvilke produkter som blir tilsendt og til hvilken pris (som forresten minte meg på at jeg må betale den siste fakturaen). Så kan man gå inn og krysse vekk det man ikke ønsker. Tror ikke jeg har betalt noe mer enn 250 kroner for en pakke og det synes jeg det er verdt. Kommer rett i postkassa. Lille på to måneder viser interesse for bøkene nå. Sitter og stirrer på kontrastene og dyrene, så synger jeg og forteller rimene inni!Vurderer goboken her
Husker vi var med i bokklubbens barn da vi var små..finnes den enda, tro?![]()
Jeg er medlem i goboken og må si meg veldig fornøyd med det vi har fått hittil. Bøker som er tilpasset den alderen de er i. I tillegg får man noen ganger en leke og litt klistremerker i pakkene som sendes. Før pakken blir sendt ut får man hele tiden en mail med info om hvilke produkter som blir tilsendt og til hvilken pris (som forresten minte meg på at jeg må betale den siste fakturaen). Så kan man gå inn og krysse vekk det man ikke ønsker. Tror ikke jeg har betalt noe mer enn 250 kroner for en pakke og det synes jeg det er verdt. Kommer rett i postkassa. Lille på to måneder viser interesse for bøkene nå. Sitter og stirrer på kontrastene og dyrene, så synger jeg og forteller rimene inni!Tommel opp for goboken!
Edit: En annen positiv ting er at jeg slipper å dra i butikken og velge bøker selv!![]()