Bokklubber

lillemams

Betatt av forumet
Noen med erfaringer fra bokklubber for barn? Jeg meldte akkurat inn dattera mi på 2,5 år i Bokklubben Barn, og førsteinntrykket er veldig positivt! Den velkomstpakka var jo helt vill :-P Er det andre som er/har vært medlem der eller i andre bokklubber, og hva syns dere? :-)

Har vært medlem av Barnas egen bokverden (tror det var den) og Goboken, men nå bare Goboken. Liker dem best og de har mange flotte bøker.

Her skal vi inn i Bokklubben ban etterhvert. Den har jeg også vært med i sjøl engang i sin tid.

Vi har nettopp meldt oss ut av Goboken. Var forsåvidt en helt grei klubb, men det ble så veldig mange bøker og det var ikke alle som var like bra.

Vi har nettopp meldt oss ut av Goboken. Var forsåvidt en helt grei klubb, men det ble så veldig mange bøker og det var ikke alle som var like bra.
Ja jeg avbestiller de fleste også velger jeg bare ut noen få som jeg liker. Men det hadde jeg jo gjort uansett bokklubb. Ellers så hadde vel huset vært fylt med bøker og det hadde vært dyrt også.

Her er min medlem av barnas egen bokverden, men synes pakkene er teite, så venter bare på å få melde han ut... 12 mnd bindingstid.. :(

Ja jeg avbestiller de fleste også velger jeg bare ut noen få som jeg liker. Men det hadde jeg jo gjort uansett bokklubb. Ellers så hadde vel huset vært fylt med bøker og det hadde vært dyrt også.

Det var det vi også endte opp med, så da fant vi ut at vi like gjerne kunne kjøpe bøker selv. Finner mye fint på Fretex, loppemarkeder og selvsagt hos bokhandler:)

Det var det vi også endte opp med, så da fant vi ut at vi like gjerne kunne kjøpe bøker selv. Finner mye fint på Fretex, loppemarkeder og selvsagt hos bokhandler:)
Ja det er jo egentlig sant :-) Har også sett flere av de bøkene de har i Goboken på bokbutikken.

Back
Topp