Frk.MammaMor
Elsker forumet
Hva er best ?? Lille er 1,5 år.. Er det godboken som er best eller er det andre klubber som er bedre.. Hun elsker og lese..:)) Vil gjerne ha bøker med litt tekst etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke vært så imponert over go`boken egentlig, men kanskje det er anderledes når de blir litt eldre? Har vært en bok han har lagt sin elsk på derifra, resten var "mnjæææææ".
Bokklubben.no liker jeg veldig godt! Der får man vel 1000kr gavekort en kan velge stæsj og bøker ifra når en melder seg inn, tror en må være medlem i ett år. Så kan du kjøpe bøker derifra til liten og stor, litt greit å kunne ha litt å velge i synes jeg. Er en medlemspakke hver mnd som en må huske på å avbestille hvis en ikke vil ha, men en kan få varsel på epost og sms.
AnaBanana skrev:Har ikke vært så imponert over go`boken egentlig, men kanskje det er anderledes når de blir litt eldre? Har vært en bok han har lagt sin elsk på derifra, resten var "mnjæææææ".
Bokklubben.no liker jeg veldig godt! Der får man vel 1000kr gavekort en kan velge stæsj og bøker ifra når en melder seg inn, tror en må være medlem i ett år. Så kan du kjøpe bøker derifra til liten og stor, litt greit å kunne ha litt å velge i synes jeg. Er en medlemspakke hver mnd som en må huske på å avbestille hvis en ikke vil ha, men en kan få varsel på epost og sms.