bokklubber

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Jeg lurte på om jeg skulle melde gjengen min i bokklubb. Kan jeg melde alle 3 inn under meg eller kan jeg som foreldre bare stå ansvarlig for 1?

Fått gavekort på 750 kr i posten i dag?
Jeg meldte inn jenta mi! Fikk syyyykt mye for 750 kr!!
Vet ikke svaret på spm ditt dessverre..

ORIGINAL: smash

hehe ja[:D]

å syns det blir litt "feil" å bare melde inn en av de[&:]

Jeg har mistet litt kontroll over hvor mange bokklubber vi egentlig er medlem i, men mener det er fire. Alle er i bokklubben nye bøker, og når jeg logger meg inn med det ene kundenr, så kan jeg se alle hovedbøkene f.eks. Veldig greit, for noen hovedbøker kommer sammtidlig, så da er det bare å logge seg inn med ene kundnr og evt avbestille.

Har planer om å melde meg ut, for jeg har ikke tid til å lese så mye lengre, men la ungene være medlem, og melde inn minsten også. Kan jo melde inn mannen min da, så får jeg en bunke bøker/lydbøker som jeg kan kose meg med i vinter.

ORIGINAL: nussnøff

Tenkte litt på det jeg å, men her er jentene såpass tette, at de har like stor glede av bøkene og filmene, så her deler de på det. Har barna deres felles interesser?
Går jo ann å bytte på annenhver gang om hvem som skal få pakke.

ORIGINAL: nussnøff

Tenkte litt på det jeg å, men her er jentene såpass tette, at de har like stor glede av bøkene og filmene, så her deler de på det. Har barna deres felles interesser?
Går jo ann å bytte på annenhver gang om hvem som skal få pakke.

ja vi kunne jo gjerne delt på det til jentene, og så hadde gutten fått egen. (men det hadde jo vært gøy å fått gratis til alle 3)[;)]

Back
Topp