Daizy Forumet er livet 28 Aug 2008 #1 Mamma vil melde Robin inn i en annen bokklubb enn Go`Boken,hvilke bokklubber vil dere anbefale?Han blir 2 år.[:)]
Mamma vil melde Robin inn i en annen bokklubb enn Go`Boken,hvilke bokklubber vil dere anbefale?Han blir 2 år.[:)]
mamma_86 Elsker forumet 28 Aug 2008 #3 jeg har meldt inn i bokkubbens barn. fikk gavekort på 750 kr der.. men har ikke bestilt enda.
ostepoppen Gift med forumet 28 Aug 2008 #5 vi er medlemmer i Bokklubben Barn... er kjempefornøyd. er skikkelige bøker istede for mya av det de får i go'boken. verver deg gjerne.. skulle så gjerne hatt en vervegave der,...
vi er medlemmer i Bokklubben Barn... er kjempefornøyd. er skikkelige bøker istede for mya av det de får i go'boken. verver deg gjerne.. skulle så gjerne hatt en vervegave der,...
mayamy Gift med forumet 28 Aug 2008 #6 Alvin er med i Disney bokklubben, barnas egen verden og bokklubben barn.. er veldig fornøyd med alle tre.
Alvin er med i Disney bokklubben, barnas egen verden og bokklubben barn.. er veldig fornøyd med alle tre.
Daizy Forumet er livet 28 Aug 2008 #7 He he..hadde håpet jeg kunne bestemt meg for bare en jeg da,siden det blir så mye bøker etterhvert...[8D][:D]
He he..hadde håpet jeg kunne bestemt meg for bare en jeg da,siden det blir så mye bøker etterhvert...[8D][:D]
BIBBI3 Forumet er livet 28 Aug 2008 #8 ORIGINAL: lille umulius www.beb.no[:)] den liker jeg... ja, den er fin
Daizy Forumet er livet 28 Aug 2008 #10 Jeg liker jo Ole Brumm da...[:D]tassen også,men han begynner å interessere seg mer for biler og Byggmester Bob og sånt[:D]
Jeg liker jo Ole Brumm da...[:D]tassen også,men han begynner å interessere seg mer for biler og Byggmester Bob og sånt[:D]
Helene Harefrøken Forumet er livet 28 Aug 2008 #11 Vi har akkurat meldt oss inn i Bokklubbens barn, venter på pakken nå [:D]