Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tullemor_86
akkurat nå har vi meld oss inn i olebrums baby klubb.. var med i disney men litt forr liten til de bøkene enda.. har ikke fått pakke enda da.. men var utroli fornøyd med dem vi fikk i fra disney.. prisen var ca 170 pr pakke
ORIGINAL: camillans
er den ole brum babyklubben vi er med i å
her kommer link
http://www.egmontkids.no/bokklubber/ole_brumms_babyklubb
når han er medlem i olebrum får han 10 eller 12 pakker.. etter det går han automatisk over i disney.. det er jo kjempe bra bøker men markus er nok litt for liten skkurat som alexander.. han orker ikke følge med på de hele bøkene der.. mye mere gøy å rive å undersøke selv..
[8|]
ORIGINAL: shiby
når han er medlem i olebrum får han 10 eller 12 pakker.. etter det går han automatisk over i disney.. det er jo kjempe bra bøker men markus er nok litt for liten skkurat som alexander.. han orker ikke følge med på de hele bøkene der.. mye mere gøy å rive å undersøke selv..
[8|]
ÅÅ er det samme bokklubben på en måte? [:)]
Men hvordan er bøkene i olebrum klubben?
markus har en bok i papp som lager dyrelyder, han elsker den [:D] hehe
vi venter på den første bokpakken derifra.. men de virker jo veldi bra da[:D]
ORIGINAL: *~Janne2101~*
åå skikkelig dilemma her nå
skal jeg velge olebrum klubben eller disney??? [8D][:'(]
vi er med i begge[:D][:D]
Babyklubben til olebrum så han har glede av det nå,og disney,så han har glede av det i årene fremover.
Er så mange bøker i den så begynner å samle nå[:D]
åå skikkelig dilemma her nå
skal jeg velge olebrum klubben eller disney??? [8D][:'(]
vi er med i begge[:D][:D]
Babyklubben til olebrum så han har glede av det nå,og disney,så han har glede av det i årene fremover.
Er så mange bøker i den så begynner å samle nå[:D]
ÅÅ ikke gjør det enda vanskeligere for meg da!!! [8D][8D]
hehe, er nok det jeg også kommer til å gjøre.. velge begge. typsik meg det [8D][:D]
hahaha,ja,valgets kvaler trenger ikke nødvendigvis være så forbanna vanskelig[8D]
Si ifra om du vil verves da[:D]