Bokklubb for barn

Pink

Elsker forumet
Sommerfuglene
Desemberlykke 2018
Har en 3,5-åring som elsker å bli lest for, vi leser minst tre bøker om dagen :happy119 låner mye på biblioteket men vurderer bokklubb i tillegg. Noen tips til hvilken bokklubb? Sett på bokklubbenes barn og Disney, noen med erfaringer? El er det kanskje like greit å heller kjøpe når det er salg på f.eks ark..?

Vi har stadig vekk salg i Gobokhandelen. Da er bøkene nesten like rimelig som det du får den til i bokklubben våre.
Fordelen med bokklubbene er at du får med andre ting også (Disney figurer blant annet) og du har fri tilgang til bøkene som lydspor i Gobokappen.

Her kan du lese om Disneyklubben
Anbefaler også Mine første fakta
ABC-klubben (Her følger det med lydbok på cd, disse bøkene finnes dessverre ikke i Gobok-appen)
Her finner du Goboken 3+

Alle bokklubbene våre har gratis velkomstpakke (kun porto), og du kan når som helst melde deg ut eller avbestille bøker.

Logg deg inn på Min side med samme epost og passord som her på forumet. Kanskje du har ett tilbud i en av klubbene som ligger å venter på deg?

Disse bokklubbene er, i likhet med Babyverden, eid av Sandviks

Last edited:
Har en 3,5-åring som elsker å bli lest for, vi leser minst tre bøker om dagen :happy119 låner mye på biblioteket men vurderer bokklubb i tillegg. Noen tips til hvilken bokklubb? Sett på bokklubbenes barn og Disney, noen med erfaringer? El er det kanskje like greit å heller kjøpe når det er salg på f.eks ark..?
Samme med ungene her i huset, så vi er medlemmer i Bokklubbens Barn og Barnas Egen Bokverden samt flittige brukere av biblioteket :)

Men kjøper stort sett aldri de månedlige bøkene, er medlem primært for å kunne handle på salg med jevne mellomrom :)

Vært medlem av bokklubben barn og barnas egen bokverden.. Det er noe herk med avbestillinger hele tiden.. Man er bunnet for et år..
Goboken er veldig fin.. Du kan velge hvor ofte du får tilbud.. Man kan avbestille og få tilbud om en annen om bok pakken er uinteressant. Du kan også pause medlemskapet om man ønsker. Ingen bindingstid! Goboken er eneste klubben jeg fremdeles er medlem av

Back
Topp