Gollemor Forumet er livet VIP 21 Des 2010 #1 Hvilken anbefaler dere? Min snart-2-åring er veldig glad i bøker, og jeg tenkte et medlemskap i en bokklubb ville være fin bursdagsgave[:)]
Hvilken anbefaler dere? Min snart-2-åring er veldig glad i bøker, og jeg tenkte et medlemskap i en bokklubb ville være fin bursdagsgave[:)]
K Kittekat Forumet er livet 21 Des 2010 #2 Dytter for deg siden jeg lurer på det samme. Har hørt noe snakk om en Lynet McQueen-klubb, men aldri sett snurten av den. Det hadde i hvert fall vært supert for tassen her.
Dytter for deg siden jeg lurer på det samme. Har hørt noe snakk om en Lynet McQueen-klubb, men aldri sett snurten av den. Det hadde i hvert fall vært supert for tassen her.
TinaCelineeey Forumet er livet 21 Des 2010 #3 den vanlige bokklubben ? Ellerså er det vel en ole brumm klubb ellerno. Jeg var med i gråtass klubben, og mikkes trafikk klubb
den vanlige bokklubben ? Ellerså er det vel en ole brumm klubb ellerno. Jeg var med i gråtass klubben, og mikkes trafikk klubb
funny_bunny Forumet er livet 21 Des 2010 #4 Her er begge barna med i barnas egen bokverden: www.beb.no Vi er kjempefornøyd[:D]
Gollemor Forumet er livet VIP 21 Des 2010 #5 Det ble Tanum sin bokklubb for barn[:)] Barnas egen bokverden. Så veldig bra ut, og det var stort utvalg i bøker.
Det ble Tanum sin bokklubb for barn[:)] Barnas egen bokverden. Så veldig bra ut, og det var stort utvalg i bøker.
H haley Flørter med forumet 21 Des 2010 #7 Meldte nettopp småen inn i goboken, ser ut til å være bra [:)]