Bokforslag?

Tina_81

Forelsket i forumet
Noen som kan anbefale en god bok om svangerskapet?

Ingen som har noen forslag til bøker her????

jeg har en bok selv, fornøyd med den, skal sjekke om jeg finner den på nett her, så du kan se selv :)

fant den ikke, men skal sjekke opp hva den heter senere eler i morgen jeg :)

Har ikke Gro Nylander en bok om svangerskapet? 'På vei' eller noe sånn? Tror nok den er veldig informativ, hun er en veldig fin og erfaren fødselslege.

Vil ellers anbefale 'Et barn blir til', av han svenske som jeg ikke husker hva heter. Med bilder av den lille helt fra unnfangelsen og utover. Fantastisk vakker, og sååå fin å følge med i etterhvert som svangerskapet går sin gang :)

Mariamamma skrev:
Har ikke Gro Nylander en bok om svangerskapet? 'På vei' eller noe sånn? Tror nok den er veldig informativ, hun er en veldig fin og erfaren fødselslege.

Vil ellers anbefale 'Et barn blir til', av han svenske som jeg ikke husker hva heter. Med bilder av den lille helt fra unnfangelsen og utover. Fantastisk vakker, og sååå fin å følge med i etterhvert som svangerskapet går sin gang :)

er den jeg har! Bare jeg har den i en litt eldre variant..men her er en link!

http://www.gyldendal.no/Fakta-og-dokumentar/Foreldre-og-barn/Et-barn-blir-til

Jeg har den boka som heter "på vei" av Gro Nylander, men jeg kan ikke si at det var noe nytt der i forhold til hva jeg allerede hadde lest her på forumet altså...

Takk jenter :) Har vært å lånt meg 2 på biliboteket, men de er så gamle og med bare teksr nesten! Skal sjekke ut tipesene deres

Back
Topp