Boken du leser nå?

Den urolige mannen av henning mankell... Er den siste Wallander boka.

[:D]Donald blad:P fra fretex kr 5- [:D]

Har lånt meg «Kvinne blant krigsherrer : Afghanistans modigste stemme» av Malalai Joya, men har ikke begynt å lese den enda. Er det tanken som teller? [8D]

De siste to bøkene jeg leste var "Der Gud gråter" av Siba Shakib og "Tusen strålende soler" av Khaled Hosseini, leste de for andre gang på grunn av særemne, og de var like fantastiske som første gangen.

Er kanskje inne i en Afghanistan-litterær-periode? [8D]

ORIGINAL: verteline

[:D]Donald blad:P fra fretex kr 5- [:D]

Det er mange bøker jeg skal lese snart hvertfall. Nå har jeg ikke lest ordentlig på så utrolig lenge. Kom litt over halvveis i Lolita. Skal lese den ferdig snart.
Og så skal jeg lese House of Leaves.

ORIGINAL: iho

Har du lest noe av Cecilia Samartin? Har lest Drømmehjerte, Senor Peregrino og Salvadorena, venter på Mofongo... Utrolig gode bøker!!! Anbefales på det varmeste!! [:)]

Siste jeg leste var Flimmer av Anne Holt og Even Holt, den var knallbra!! [:)][:)]

Jeg har nesten lest ferdig Drømmehjerte, så kanskje jeg skal lese mer av Samartin [:)]
Takk for tips!

"jeg tenker nok du skjønner det sjøl"

Holder på med Panserhjerte av Jo Nesbø[:)]
Knallbra!!

Nå driver jeg og leser boka om ho Martine saken....spennende bok[:)]

Leser Eat Pray Love av Elisabeth Gilbert. helt ok bok [:)]

ORIGINAL: lillerypa

Leser Eat Pray Love av Elisabeth Gilbert. helt ok bok [:)]

Den likte jeg godt, jeg venter på at oppfølgeren skal komme [:D]

Húrins barn av Tolkien

Er Jane Austen fan, så der finner du masse bra! I tillegg likte jeg Wuthering hights. Den kan være litt forvirrende i starten, men dersom du setter deg godt til rette, og hopper inn i boken, så går det bra. Jeg foretrekker å lese de på engelsk. [:)]

Ellers er Twilight-bøkene og Harry Potter serien (også på engelsk) svært bra lesing spør du meg [:D]

Back
Topp