Bokanmeldelse!

x1xtonje07

Forumet er livet
Leste "Madonnagåten" her for en stund, siden, og alle som har lest/sett Da Vinchi Code burde lese denne!! Dedt er en satirisk norsk bok, som handler om det samme som i Da Vinchi Koden, bare i norske forhold! I stedet for det hemmelige "presteskapet" i originalboken, er det sanitetskvinnene som har den store hemmeligheten her. Du får følge barnebarnet til en drept mann som viser seg å være lederen for sanitetskvinnene (ledelsen av sanitetskvinnene består for øvrig av kun menn!), og en etterforsker som følger ulike spor den drepte har lagt igjen for å nøste opp i all mystikken rundt drapet. Blant annet har den gamle bestefaren skrevet en beskjed med sin egen sperm rett før han døde!! Vil ikke si mer - bare les den! Kjempemorsom, og lettlest!!

hehe - ja les den! ellers hvis du liker krim - er Henning Mankell sine bøker om Wallander veldig gode! Holder på med de nå [:)] 

Wallanderbøkene har veldig mye spenning fra første stund egentlig!! Måtte ta meg en pause i serien nå for å lese litt fag før jeg begynner i jobb, men må fortsette snart - merker jeg  savner å lese en god roman i stedet for fagartikler og sånn ja!![:D]

ORIGINAL: Susseline2

Mankell er bare konge!!! Digger Wallander

Jeg og!!! [:D] Må på biblioteket og låne en ny nå snart, for alle de jeg har hjemme har jeg lest to ganger nå [8|] hehe [8D]

Hvem som har skrevet den, mener jeg har vært borti den ....

Begynnte å lese madonnagåten en gang, men datt liksom ut, så den gikk tbake i bokhylla.. [8|] må vel ta den fram igjen snart.. [;)] Wallander bøkern e genial, hold på å les de og.. Men bøker som absolutt kan anbefales e stieg larsson sine!! [;)]

Hvem har skrevet madonnagåten ?? Er det Kjartan Fløgstad.

Har lest alt av Mankell, han har kanongode bøker. Men les John Irving, bøkene hans er fantastiske !!!

madonna gåten e d Knut Nærum som har skreve.. [;)]

hmmm da tror jeg ikke ejg har vært borti den, må finne emg en bokklubb og melde meg inn i igjen jeg hehe.

ORIGINAL: M@lin og Sander

Madonna gåten er drittbra ja!![:D]

Engler og demoner syns jeg var den beste![:D]

Helt enig!! [;)]

den må jeg lese [:D]

Back
Topp