W Windy Forumet er livet 27 Jan 2010 #1 Hei! Jeg tilbringer mye av dagen i ro nå, og trenger noe nytt å lese. Enten serier eller enkeltbøker. :) Jeg leser det meste. :)
Hei! Jeg tilbringer mye av dagen i ro nå, og trenger noe nytt å lese. Enten serier eller enkeltbøker. :) Jeg leser det meste. :)
B *babywolf* Betatt av forumet 27 Jan 2010 #2 Bag of fun serien man får kjøpt på Narvesen. [:D] Herlige feel good bøker [:D] Ellers kan jeg anbefale Marian Keyes
Bag of fun serien man får kjøpt på Narvesen. [:D] Herlige feel good bøker [:D] Ellers kan jeg anbefale Marian Keyes
F FancyPants Forumet er livet 27 Jan 2010 #3 Drømmehjerte: http://www.oa.no/kultur/nye_boeker/article3868865.ece Liker Anne Karin Elstads bokserie om julie. [;)]
Drømmehjerte: http://www.oa.no/kultur/nye_boeker/article3868865.ece Liker Anne Karin Elstads bokserie om julie. [;)]
latterjenta Elsker forumet 27 Jan 2010 #4 Beatels (Lars Saaby) !!! Huggerne (Roy Jackobsen)Bøker av Iris Johansen (Thrillere) Maaange fler, men står stille akkurat nå [8|] (trur det er sengetid for meg altså [8D])
Beatels (Lars Saaby) !!! Huggerne (Roy Jackobsen)Bøker av Iris Johansen (Thrillere) Maaange fler, men står stille akkurat nå [8|] (trur det er sengetid for meg altså [8D])
M mammatileijente Forumet er livet VIP 27 Jan 2010 #7 Krimserien til Camilla Lackberg! Knallbra![;)] Du må eventuelt begynne på Isprinsessen.. det er den nest siste utgitte.. Men det er faktisk bok nr 1 Også har jeg hørt mye bra om en bok som heter Saras Nøkkel![:)]
Krimserien til Camilla Lackberg! Knallbra![;)] Du må eventuelt begynne på Isprinsessen.. det er den nest siste utgitte.. Men det er faktisk bok nr 1 Også har jeg hørt mye bra om en bok som heter Saras Nøkkel![:)]
M mammatileijente Forumet er livet VIP 27 Jan 2010 #8 Og har du ikke lest Isfolket, så er den absolutt å anbefale også! 47 bøker, så da har du noe å kose deg med[:D]
Og har du ikke lest Isfolket, så er den absolutt å anbefale også! 47 bøker, så da har du noe å kose deg med[:D]
W Windy Forumet er livet 28 Jan 2010 #9 Isfolket er selvfølgelig lest. ;) Og Heksemesteren og LysetsRike. 3 ganger hver.. :) Hmm...men kanskje på tide snart å lese igjen.. Takk for mange tips!! Skal inn å titte på linkene litt senere. :)
Isfolket er selvfølgelig lest. ;) Og Heksemesteren og LysetsRike. 3 ganger hver.. :) Hmm...men kanskje på tide snart å lese igjen.. Takk for mange tips!! Skal inn å titte på linkene litt senere. :)
O Oline V2 Gift med forumet 28 Jan 2010 #12 Dersom du leser engelske bøker, så er det salg på Amazon nå. Og bøker er tollfritt[:)]
Lille 2016 Glad i forumet 28 Jan 2010 #13 Stieg Larsson -Menn som hater kvinner -Jenta som lekte med ilden -Luftslottet som sprengtes
M mammatil2jenter Forumet er livet 28 Jan 2010 #14 ORIGINAL: strikketrollet Idas dans. Fantastisk bok!