Bok til storebror?

Rognebær

Andre møte med forumet
Hei! Er det noen som har forslag til bøker (eller annet) som kan være til hjelp for å forklare den kommende storebror om det som skjer? Særlig det med baby i magen. Han er 20 mnd, så gjerne så enkelt som mulig :woot:
 
Kanskje Brillebjørn blir storebror? Har ikke lest den ennå, men den er kjøpt inn. Begge barna (1,5 og 3,5) liker ham. Kjøpte "Jeg vil også ha et søsken" eller hva den nå heter av Astrid Lindgren, men den ble litt for komplisert da første bare var to år den gangen. Nå liker hun den derimot godt!
 
Min beste bok har en «xxx blir storebror» eller storesøster. Hvor du kan tilpasse boken med navn. Har ikke testet akkurat den, men vi elsker «xxx liker biler» fra samme sted.
 
Min beste bok har en «xxx blir storebror» eller storesøster. Hvor du kan tilpasse boken med navn. Har ikke testet akkurat den, men vi elsker «xxx liker biler» fra samme sted.
Den kjøpte vi til storebror da jeg var gravid med nr 2. Veldig kjekk bok. https://www.minbestebok.no/personlige-barnebøker/storebror?gclid=Cj0KCQjwqNqkBhDlARIsAFaxvwzcSLSYkNHokk2gtAel_5z6s_TwjPYRoH9Yd1RFviYAvG_rBV8bAF0aAgG6EALw_wcB
 
Back
Topp