Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"I magen bor en baby"!! Den har jenta mi. Gøy, useriøs bok! Klaffer man kan åpne opp. (åpner mammas mage og der ligger babyen)Trultan skrev:

*lykkeligst* skrev:
"I magen bor en baby"!! Den har jenta mi. Gøy, useriøs bok! Klaffer man kan åpne opp. (åpner mammas mage og der ligger babyen)Trultan skrev:
Den har vi å. Fin bok det der. Eller så har vi "Når Emma ble Emma" Den slo an her i huset
Ellers vil jeg anbefale en tysk barnebok!
Mamusia skrev:
OMG!!!! Jeg har ikke sett disse bildene i 25 år! Oj, det var litt koselig:-) ( Jeg er tysk og vi hadde denne boka på skolen i 3.klasse:-)) Hvor har du den fra??
*lykkeligst* skrev:
Den har vi å. Fin bok det der. Eller så har vi "Når Emma ble Emma" Den slo an her i huset
Ellers vil jeg anbefale en tysk barnebok!
Den forbereder jo i den grad at storesøster/bror av at mamma skal få en til baby. Ergo hverdagen blir anderledes. Her har den ihvertfall hjulpet til at ho skjønner hva som ventes. Hvordan det blir i praksis vil tiden vise;)Trultan skrev:
*lykkeligst* skrev:
Mamusia skrev:
OMG!!!! Jeg har ikke sett disse bildene i 25 år! Oj, det var litt koselig:-) ( Jeg er tysk og vi hadde denne boka på skolen i 3.klasse:-)) Hvor har du den fra??
Fått bildene på mail av en kompis
Men seriøst. Er det der 3.klassepensum i Tyskland?