Bok klubb

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er babyen medlem i en bokklubb? :) husker jeg hadde første mann i goboken men var ikke så fornøyd.. Begynte ettervert i en med Ole Brum å den likte jeg veldig godt :D
T er ikke medlem i noen enda :)

Jeg er redd det fort kan bli veldig mye bøker! Bor på femti kvadrat i studentby så jeg holder alt til et minimum i alle fall til vi får litt større plass å boltre oss på :) fordelen med bokklubb er jo at bøkene tilpasses barnets alder. Det synes jeg er kjempevanskelig når jeg selv skal kjøpe

Jeg er redd det fort kan bli veldig mye bøker! Bor på femti kvadrat i studentby så jeg holder alt til et minimum i alle fall til vi får litt større plass å boltre oss på :) fordelen med bokklubb er jo at bøkene tilpasses barnets alder. Det synes jeg er kjempevanskelig når jeg selv skal kjøpe
Akkurat det er ikke bare bare nei :/

er medlem i goboken, men avbestiller stort sett, men er det noe skikkelig tilbud på noe som jeg mener er kjekt for småen så selvfølgelig :)

Er ikke medlem av noe nei, blir fort til at jeg glemmer å avbestille hovedbøker, så det blir så mye bøker!

Vil bare anbefale en bok: "gjett hvor glad jeg er i deg". Den falt ordentlig i smak her, og vi leser den før han skal legges.

Meldte ho inn i go'boken i går :) har tenkt til å avbestille de jeg ikke vil ha, men vi får se åssen det går med det surrehue her ;)

Får man mail om det eller sånn? Det hadde jo gjort det lettere.
Vet ikke hva goboken gjør. Mellomste er med i barnas egen bokverden :) der kan jeg logge inn på min side å se , å får også ett blad i posten der det står i god tid før de må avlyses :D

Vet ikke hva goboken gjør. Mellomste er med i barnas egen bokverden :) der kan jeg logge inn på min side å se , å får også ett blad i posten der det står i god tid før de må avlyses :D
Håper det er noe sånn her også, jeg glemmer alltid sånt!

Det har ikke jeg heller vert flink til før :) :p så greit å bli minnet på det :D
Ja, det kan fort blir mange bøker ;) Jeg var med i en disneybokklubb som liten, og har vel 50 sånne tynne bøker. Men de skal jeg ta med fra mamma når k blir stor nok, jeg elska de :D

Ja, det kan fort blir mange bøker ;) Jeg var med i en disneybokklubb som liten, og har vel 50 sånne tynne bøker. Men de skal jeg ta med fra mamma når k blir stor nok, jeg elska de :D
Mannen fikk med seg de fleste av de hjem nå - kjempekoselige :)

Back
Topp