Er babyen medlem i en bokklubb?
husker jeg hadde første mann i goboken men var ikke så fornøyd.. Begynte ettervert i en med Ole Brum å den likte jeg veldig godt
T er ikke medlem i noen enda
T er ikke medlem i noen enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det er ikke bare bare nei :/Jeg er redd det fort kan bli veldig mye bøker! Bor på femti kvadrat i studentby så jeg holder alt til et minimum i alle fall til vi får litt større plass å boltre oss påfordelen med bokklubb er jo at bøkene tilpasses barnets alder. Det synes jeg er kjempevanskelig når jeg selv skal kjøpe
Hehe det er ikke bare bareMeldte ho inn i go'boken i gårhar tenkt til å avbestille de jeg ikke vil ha, men vi får se åssen det går med det surrehue her
![]()
Får man mail om det eller sånn? Det hadde jo gjort det lettere.Hehe det er ikke bare barehar foreløpig klart det med mellomste da
![]()
Vet ikke hva goboken gjør. Mellomste er med i barnas egen bokverdenFår man mail om det eller sånn? Det hadde jo gjort det lettere.
Håper det er noe sånn her også, jeg glemmer alltid sånt!Vet ikke hva goboken gjør. Mellomste er med i barnas egen bokverdender kan jeg logge inn på min side å se , å får også ett blad i posten der det står i god tid før de må avlyses
![]()
Det har ikke jeg heller vert flink til førHåper det er noe sånn her også, jeg glemmer alltid sånt!
Ja, det kan fort blir mange bøkerDet har ikke jeg heller vert flink til før![]()
så greit å bli minnet på det
![]()
Mannen fikk med seg de fleste av de hjem nå - kjempekoseligeJa, det kan fort blir mange bøkerJeg var med i en disneybokklubb som liten, og har vel 50 sånne tynne bøker. Men de skal jeg ta med fra mamma når k blir stor nok, jeg elska de
![]()
Ja, veldig! Jeg har noen det knapt er perm igjen påMannen fikk med seg de fleste av de hjem nå - kjempekoselige![]()
Vi har å vert i DisneyJa, det kan fort blir mange bøkerJeg var med i en disneybokklubb som liten, og har vel 50 sånne tynne bøker. Men de skal jeg ta med fra mamma når k blir stor nok, jeg elska de
![]()