Boil-in-bag

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Niks, bruker noe som er enda mer genialt: Riskoker fra tupperware[:D] 10 min i mikron og perfekt ris! Etterpå er det bare å putte hele greia i oppvaskmaskina!

hvordan ser den ut? hva slags blandingsforhold bruker du?

Det er en blå beholder med lokk i to lag, 3 dl ris og 6 dl vann tar ca 10 minutter på 750 watt. Koster 249 kroner. [;)]

en og annen gang har vi brukt det ja, men gidder ikke det på fast basis.

ORIGINAL: Pijah

Niks, bruker noe som er enda mer genialt: Riskoker fra tupperware[:D] 10 min i mikron og perfekt ris! Etterpå er det bare å putte hele greia i oppvaskmaskina!

Det er en blå beholder med lokk i to lag, 3 dl ris og 6 dl vann tar ca 10 minutter på 750 watt. Koster 249 kroner. [;)]

i betalte 169[;)] for ett par uka sia... sånn tilbud dem hadde el kanskje fortsatt har...

ORIGINAL: *nobody

i betalte 169[;)] for ett par uka sia... sånn tilbud dem hadde el kanskje fortsatt har...

Jeg selger Tupperware så det tilbudet er jeg klar over ja. [;)] Men siste tilbudsuke var uke 39, nå er vi i uke 41 og riskokeren er til ordinærpris, 249 kroner. [;)]

ORIGINAL: *nobody

Jeg selger Tupperware så det tilbudet er jeg klar over ja. [;)] Men siste tilbudsuke var uke 39, nå er vi i uke 41 og riskokeren er til ordinærpris, 249 kroner. [;)]

okey[:D]

Ja, har begynt å bruke det mer og mer. er så lettvindt [:D]

ORIGINAL: Zera

Noen ganger...

Nei, smaker dritt. Lager ris på skikkelig måte selv[:)]

ORIGINAL: Martes

Ja for så lat er jeg at jeg skjønner vitsen med det  [:D][:D]
Haha, mee 2!![:D] Bruker  mest jasmin.. Men tror eg har 3-4 varianter i skapet [&:] [8D]

ORIGINAL: HanneHM

Aldri prøvd, aldri sett vitsen igrunn.. Eller, har ikke tenkt over den boil-in-bag greia igrunn, kommer bare ikke naturlig for meg å ikke "lage" risen selv.. 

må signere denne[:D]

Noen ganger

ORIGINAL: Kittekat

Niks, har riskoker så den lager seg selv.[8D]

men du må jo vaske driten etterpå vel?

ORIGINAL: Galleri

Jepp, inmari praktisk måte å koke ris på[:)]

Jupp, er glad i jasminris og en pose passer perfekt til 1-2 måltider til meg, eller et måltid til meg og Jr. [:)]
Er greit å koke ris på "gamlemåten", men ganske kjipt når man bare skal lage til 1 eller 1 1/2 - blir så fort mye fast i bunnen og lite spisbar ris...
Samt at all spart oppvask er gull verd!

ORIGINAL: Galleri

Jepp, inmari praktisk måte å koke ris på[:)]

Back
Topp