Hjelpes! Hvor mange bodyer i 56 skal dere ha klart. Ull og bomull totalt. Eller klær generelt. Vil gjerne ha svar fra dere som har født før. Den lista er liksom så lita. Noen sier mee. Blir så forvirra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøpte litt underveis og fikk mye gaver med førstemann. Tror vi endte med rundt 7-8 i strl 50. Rundt 15 i strl 56 og nok rundt 15 i 62. Han ble født i august, så ingen ullbody før str 62 (men de likte han ikke...)
Vi hadde mer enn nok klær til han, da det stort sett holdt å skifte en gang pr dag.
Er som regel ikke så langt til nærmeste kjøpesenter tenker jegLurer også på dette. Kan ikke huske hvor mye vi hadde i de ulike str, til første. Denne gangen har vi foreløbig bare 4 bodyer i str.50, og ca 10 i 56. Usikker på om jeg skal kjøpe flere i str 50, det kan jo plutselig hende at vi får en liten plugg som ikke passer det ;p Regner dessuten med at vi får endel når han blir født![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, får man en som gulper mye, må man fort ut å handle inn noen ekstra klærDet er akkurat det da, hos oss holdt også som regel å med en body pr dag, men får man en gulpebaby trenger man brått 4-5
Håper mageboeren gulper nada slik som førstemann
Hehe, det er faktisk ganske langt til nærmeste kjøpesenter, her jeg borEr som regel ikke så langt til nærmeste kjøpesenter tenker jegVi hadde ingen i 50 sist, men da gikk bare pappa'n innom på vei til sykehuset på dag 2
Går nok veldig bra, har tenkt det samme.Kjøper bare i størrelse 56, vi. Det går greit det selv om babyen er litt liten eller?
Hilsen nybegynner![]()
Tenkte det samme med første. Men ut kom det en på 47 cm, og da ble 56 ALT for stort. Tror han nådde 4 mnd alder før 56 passa.Kjøper bare i størrelse 56, vi. Det går greit det selv om babyen er litt liten eller?
Hilsen nybegynner![]()
Har ikke barn fra før da men.Har 3-4 i 50, 10+ i 56, og 5-6 i 62. Så nå har jeg shoppingstopp frem til fødselen.
![]()