Bodyer

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Hjelpes! Hvor mange bodyer i 56 skal dere ha klart. Ull og bomull totalt. Eller klær generelt. Vil gjerne ha svar fra dere som har født før. Den lista er liksom så lita. Noen sier mee. Blir så forvirra...

Vi må begynne på 50. Usikker på hva vi har, men ville hadd kun 1 ull i starten. Ikke sikkert babyen tåler ull. Ellers tror jeg det skal holde med 8-10 bodyer :) ville kanskje hatt 2-3 i ull.

Tror jeg har 7-8 bodyer i 56 :p ingen ull, min nr2 tålte ikke det, så gidder ikke kjøpe. :)

Forrige mann hadde en body hele dagen stort sett, så det holdt med en hver dag, så jeg har 7 stk. Jeg vasker jo mer enn em gang i uka, så jeg satser på det holder.

Har ikke barn fra før da men. :p Har 3-4 i 50, 10+ i 56, og 5-6 i 62. Så nå har jeg shoppingstopp frem til fødselen. ;)

Vi har fått masse klær og tror vi har nok. 11 bodyer (3 av de i ull) i str 56. 4 bodyer i str 50. 4 i str 50/56. Må kjøpe noen bodyer i bomull i str 50 tror jeg siden alle vi har er ull.

Vi kjøpte litt underveis og fikk mye gaver med førstemann. Tror vi endte med rundt 7-8 i strl 50. Rundt 15 i strl 56 og nok rundt 15 i 62. Han ble født i august, så ingen ullbody før str 62 (men de likte han ikke...)
Vi hadde mer enn nok klær til han, da det stort sett holdt å skifte en gang pr dag.

Vi kjøpte litt underveis og fikk mye gaver med førstemann. Tror vi endte med rundt 7-8 i strl 50. Rundt 15 i strl 56 og nok rundt 15 i 62. Han ble født i august, så ingen ullbody før str 62 (men de likte han ikke...)
Vi hadde mer enn nok klær til han, da det stort sett holdt å skifte en gang pr dag.

Det er akkurat det da, hos oss holdt også som regel å med en body pr dag, men får man en gulpebaby trenger man brått 4-5;)
Håper mageboeren gulper nada slik som førstemann;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer også på dette. Kan ikke huske hvor mye vi hadde i de ulike str, til første. Denne gangen har vi foreløbig bare 4 bodyer i str.50, og ca 10 i 56. Usikker på om jeg skal kjøpe flere i str 50, det kan jo plutselig hende at vi får en liten plugg som ikke passer det ;p Regner dessuten med at vi får endel når han blir født :)

Lurer også på dette. Kan ikke huske hvor mye vi hadde i de ulike str, til første. Denne gangen har vi foreløbig bare 4 bodyer i str.50, og ca 10 i 56. Usikker på om jeg skal kjøpe flere i str 50, det kan jo plutselig hende at vi får en liten plugg som ikke passer det ;p Regner dessuten med at vi får endel når han blir født :)

Er som regel ikke så langt til nærmeste kjøpesenter tenker jeg:) Vi hadde ingen i 50 sist, men da gikk bare pappa'n innom på vei til sykehuset på dag 2:)

Det er akkurat det da, hos oss holdt også som regel å med en body pr dag, men får man en gulpebaby trenger man brått 4-5;)
Håper mageboeren gulper nada slik som førstemann;)

Ja, får man en som gulper mye, må man fort ut å handle inn noen ekstra klær :-)
Satser på at lillesøster er lik som sin bror :-)

Er som regel ikke så langt til nærmeste kjøpesenter tenker jeg:) Vi hadde ingen i 50 sist, men da gikk bare pappa'n innom på vei til sykehuset på dag 2:)

Hehe, det er faktisk ganske langt til nærmeste kjøpesenter, her jeg bor ;) Men skal vel alltids klare å få tak i noen bodyer ;)

Jeg har ikke kjøpt noen klær :o

Tenker at hvis du har varme uteklær og vognpose og sånn så holder det lenge med vanlige klær

Kjøper bare i størrelse 56, vi. Det går greit det selv om babyen er litt liten eller?

Hilsen nybegynner ;)

Kjøper bare i størrelse 56, vi. Det går greit det selv om babyen er litt liten eller?

Hilsen nybegynner ;)
Går nok veldig bra, har tenkt det samme. ;) Ser jo at det er veldig stor forskjell på størrelsene fra merke til merke også. Har bare litt i str 50 siden jeg synes det er litt stas å ta på noe som (muligens) passer helt perfekt etter fødsel. :) Men for alt vi vet kan vi få en på 47 eller 52 cm, så det er jo ikke godt å si. :P

Hilsen nybegynner ;)
Tenkte det samme med første. Men ut kom det en på 47 cm, og da ble 56 ALT for stort. Tror han nådde 4 mnd alder før 56 passa.

Jeg har skrekkelig mange. Har faktisk ikke telt nøyaktig.. tror jeg skal gå å gjøre det nå :p

Back
Topp