Bodyer str 98?

Hatai

Elsker forumet
Hei!
Noen som vet om butikker som selger bodyer i str. 98?
 


Pannekaka skrev:
Tror Name It har. Utenom så har jeg sett Småfolk i str. 98.



Stemmer... Vi har mangen derifra, men jeg opplever at det er forholdsvis dårlig kvalitet på de... Knappene ryker lett og da forsvinner poenget med en body. Jeg kjøper bare gensere og t-skjorter (bodyene har vi fått av besteforeldrene).
 


Lizz83 skrev:


Pannekaka skrev:
Tror Name It har. Utenom så har jeg sett Småfolk i str. 98.



Stemmer... Vi har mangen derifra, men jeg opplever at det er forholdsvis dårlig kvalitet på de... Knappene ryker lett og da forsvinner poenget med en body. Jeg kjøper bare gensere og t-skjorter (bodyene har vi fått av besteforeldrene).


Ja, har hørt en del klager. Eneste jeg liker på Name It er noen av buksene, sånne myke i dongeri... Har vel 3 sånne der i fra, men ikke noe mere enn det. Synes det meste utenom basicplagg er overpriset 
 


Pannekaka skrev:


Lizz83 skrev:


Pannekaka skrev:
Tror Name It har. Utenom så har jeg sett Småfolk i str. 98.



Stemmer... Vi har mangen derifra, men jeg opplever at det er forholdsvis dårlig kvalitet på de... Knappene ryker lett og da forsvinner poenget med en body. Jeg kjøper bare gensere og t-skjorter (bodyene har vi fått av besteforeldrene).


Ja, har hørt en del klager. Eneste jeg liker på Name It er noen av buksene, sånne myke i dongeri... Har vel 3 sånne der i fra, men ikke noe mere enn det. Synes det meste utenom basicplagg er overpriset 


Enig!
 
vi har mange bodyer fra nameit og syns de er bra. Har ikke mistet knapper på noen.
 
Jeg liker vedig godt de fra name-it. Har ei som er lang og tynn, så de passer perfekt.

Er også der jeg får fatt i bukser med regulerbart strikk i livet. Hennes første år, kjøpte jeg stort sett bare på lindex og h&m, men buksene på h&m, passer ikke til henne. For korte og breie. Lindex syns jeg blei veldig mye dyrere når jeg måtte over i 92. Da får jeg rimeligere og mye finere klær på name-it som nesten ligger vegg i vegg her..
 
Jeg har og begynt å kjøpe bodyer på name it og er veldig fornøyd, buksene og genserene der er også helt ok. Syns ikke prisene er så ille.
 
Eg har vært på utkikk og de eneste her i kommunen som har er name it. Og de hadde 1 type (hvit) Og etter 2 bruk var den revet opp i knappen. Eg hadde store problemer å få av knappene selv og Aksel liker å kle av seg selv og reiv til. Da ble det hull. Det burde de tåle altså.....
 
Back
Topp