Bodyer fra name it

Hipp

Andre møte med forumet
Har fått kjøpt en del bodyer fra name it i str 74 og 80. Baby bruker vanligvis 68 fra feks HM, Cubus, Reflex etc. Har opplevd at flesteparten av bodyene er lange nok, men ekstremt trange i kroppen og armene. Ungen får nesten ikke plass i dem. Flere som har opplevd dette? :sour::wideyed:

Ja. Jeg kjøper ikke bodyer der. Tvangstrøyer.
Samme her, babyene får jo nesten ikke beveget seg.

Min lillegutt har plutselig strekt seg veldig i lengden og blitt veeeeeldig slank. Nå passer han rett inn i NameIt sin 74, til og med godt plass i armene. Varer ikke lenge, mammaen driver å feter han opp igjen :p

Hehe, bra det er fler som har lagt merke til det. Har en body i 92 fra samme merke og den er neimen ikke stor i str den heller. Buksa som hører med derimot er av normal større -baby svømmer i den:laughing001

Ungen min er litt høyre og litt tynnere enn barn på samme alder, så jeg elsker body fra name it. Eneste stedet jeg finner klær som ikke sitter som en potetsekk på henne. Klær fra janus er helt håpløst. De er jo så brede i modellen at jeg kunne ha fått plass til to unger inni der. Ingen unger er like og ingen klesmerker er det. Man må vel bare finne det som passer sitt barn. Jenta mi bruker str 86 nå.

Ungen min er litt høyre og litt tynnere enn barn på samme alder, så jeg elsker body fra name it. Eneste stedet jeg finner klær som ikke sitter som en potetsekk på henne. Klær fra janus er helt håpløst. De er jo så brede i modellen at jeg kunne ha fått plass til to unger inni der. Ingen unger er like og ingen klesmerker er det. Man må vel bare finne det som passer sitt barn. Jenta mi bruker str 86 nå.

Derfor elsker jeg janus, og kjøper dem en str for stor i tillegg :P Babyer eeelsker jo når klærne er løse og luftige :D

De sitter helt fint på, her :) Har nok mye med kroppsfasong å gjøre. Han her er ganske lang og slank.

De er jo ikke strech i så er jo umulig å få på.

De er kanskje litt smalere enn andre ja.
Men jeg reagerer mer på bodyer fra Cubus, de er minst en størrelse større enn andre merker, i de minste størrelsene.

Har mye ull fra name it og det syns jeg er normalt i str. Bomullsbodyene er nok mindre, men funker så lenge det er stretch i:) Syns de er fine, de blir ikke så posete:)

Ja, jeg synes bodyene fra Name it er små i størrelsen. Men det gjør ingenting, kjøper bare en størrelse større:) Jenta mi er liten og tynn, så da sitter klærne godt.

Name it bodyer er ganske slim fit på vesla :P Men problemet vårt er at mange av dei er så trange i halsen at vesla får spader når dei skal på. Så vi har måttet droppe å kjøpe klær for en stund.

Haha, samme med baby her mom2be. Blir dårlig stemning på stellebordet:p Tok nettopp på en name it body nå ettersom alt annet var til vask. Endte med en knapp på nederst slik at bodyen ikke graver seg inn i låret og alle knapper åpne på halsen:p:D

Nei, men jeg strekker stoffet før jeg kjøper :) kjøper alltid (stort sett) bodyer i stoff med mye stretch. Cubus derimot, har alltid hatt alt for trange bodyer og strømpiser etter min smak!

Sitter veldig fint på min lille jente. Bodyer fra Cubus passer ikke i det hele tatt. De blir for korte lenge før de passer i bredden :p Er jo greit at ikke alle merkene er like siden babyene heller ikke er det :)

Jeg synes også at cubus sine er verre. Dattera mi er lang og tjukk. De på cubus blir fort korte. Nameit sine er det bare å strekke ut i låra så passer de kjempe fint. Hu har bodyer fra begge steder i samme str og merker bare at cubus sin er kortere. Men jeg liker ikke kappahl sine bukser. De er skikkelig trange og korte. Slim fit er ikke akkurat noe for datteren min på 19 mnd. Jeg synes det blir dumt å kjøpe bukser i str 98 på kappahl når alle andre kan hu ha 86/92. Dessuten har jeg merket at buksene blir smalere jo større de er. Sokker på cubus er også helt håpløst. Ulla på cubus er stor men det vaskes i stykker så fort.

Har fått kjøpt en del bodyer fra name it i str 74 og 80. Baby bruker vanligvis 68 fra feks HM, Cubus, Reflex etc. Har opplevd at flesteparten av bodyene er lange nok, men ekstremt trange i kroppen og armene. Ungen får nesten ikke plass i dem. Flere som har opplevd dette? :sour::wideyed:
Har samme erfaring med nameit bodyer. Unngår de!

Back
Topp