Body

Var veldig fornøyd med omslagsbodyene fra Kappahl.
Men Cubus har noen veldig behagelig og myke bodyer, det er vasnlige bodyer da, vet ikke om de har dem i omslagsbodyer.
Ville uansett brukt omslag de første månedene :)

Newbie fra kappahl som flere sier her, og så har de en sånn new born serie fra lindex, de er og myke og deilige.. Så selvsagt merino ull bodyer, de er som regel tynne og veldig god og myke så kan brukes året rundt ;)

Jeg elsker omslagsbodyene på HM. 2 for 99kr

Kanskje du har vasket de feil? Her er de myke og gode

Neppe, men de er altfor tykke etter min smak. Man kjenner på kvaliteten at det dårlig bomull..
Synes de tynne med litt elastan i fra Lindex/KappAhl er bedre.

Her har bodyene fra KappAhl holdt seg godt i vask. Newbie og Kaxs. Ellers liker jeg NameIt, de holder seg gode. Mykest for oss er de med elastan i, som nevnt over her.
De aller minste størrelsene er det nok uansett ikke så farlig med, om ikke du har lite å rulere på, de passer jo så kort tid uansett. Du finner etterhvert ut hva som holder seg, og vet hva du burde gå for når du skal ha ting som må vare litt lengre :)

Neppe, men de er altfor tykke etter min smak. Man kjenner på kvaliteten at det dårlig bomull..
Synes de tynne med litt elastan i fra Lindex/KappAhl er bedre.
Ok, skal prøve de også da vi får baby i hus til høsten. Takk for tips :) Vet du om de er ca samme i str som HM eller mindre/større? Jeg syns newbie er litt mindre i str

Ok, skal prøve de også da vi får baby i hus til høsten. Takk for tips :) Vet du om de er ca samme i str som HM eller mindre/større? Jeg syns newbie er litt mindre i str
Lindex er ofte litt stort synes jeg..

Er veldig glad i Hust and Claire sine bodyer både i bomull, bambus og ull :) Hærlig kvalitet som holder seg veldig fine vask etter vask! De er litt dyrere, men får kjøpt de billig brukt i div fb grupper, da babyklær bare blir brukt et par måneder så er de nesten som nye! :)

Tusen takk for mange flotte svar alle sammen! Kjøpte en body fra H&M idag, som var veldig tynn og myk, og en fra Lindex. Blir nok mange flere etterhvert, og da er tipsene deres gull verdt :D

Jeg liker godt bodyene fra Freds World! Liker alt av klær derfra, mykt og godt vask etter vask :D

Back
Topp