Body

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Hvor selges de beste myke bodyene til en grei pris? Tenker da på de som holder seg myke etter vask og ikke mister fasongen. Og ikke ruinerer økonomien, da jeg nok må ha ganske mange etterhvert ;)
Ingen erfaring med slikt selv, og vet at plagg gjerne ikke er like myke etter vask, så vanskelig å stole på plaggene der de henger i butikken :)

Hvor selges de beste myke bodyene til en grei pris? Tenker da på de som holder seg myke etter vask og ikke mister fasongen. Og ikke ruinerer økonomien, da jeg nok må ha ganske mange etterhvert ;)
Ingen erfaring med slikt selv, og vet at plagg gjerne ikke er like myke etter vask, så vanskelig å stole på plaggene der de henger i butikken :)
Jeg har veldig god erfaring med alle klær fra newbie serien til kappahl. De mykeste babyklærne vi har i skuffen ;)

H&M har tre pk omslagsbodyer. Jeg syns de var veldig grei i pris og har ikke merket noe forskjell på dem etter vask. Er også fornøyd med Kappahl newbie bodyene :)

Ellers er jeg veldig glad i name it bodyene, men de er litt dyrere i pris!!

Liker bodyene fra Newbie, NameIt og Lindex best. De holder seg myke etter vask og er veldig fine :D HM sine synes jeg blir fort stive etter vask og holder dårlig på fasongen

Veldig glad i Newbie fra KappAhl. Og liker godt Reflex ullbodyer, ofte tilbud på dem på barnas hus.

Newbie fra kapphal :) beste babytøyet som finnes, bruker kunn det til min lille :)

Liker omslagsbodyene fra HM ♡♡ Og Nameit bodyene fra Kappahl ♡♡♡

Lindex og KappAhl.

Hadde noen gode fra lindex og h&m men det var ikkje alle som som var like bra. Name it er myke og men dei krymper mye og er smale.

Lærte fort med snuppa at det er Stor forskjell på babyklær, vi elsket name it siden de var smalere enn alle andre slik at det faktisk passet henne da hun var ganske smal.
Cubus likte jeg ihvertfall ikke, tynne og ødelagt fort + at snuppa svømte i dem på bredden mens de passet i lengden.

Hvis vi får flere tenker jeg å vente litt med stor innkjøpet til vi ser mer kroppsfasongen på babyen :)

Kappahl og Name it syns jeg.

Petit Bateau har de beste bodyene, ikke er de så myr dyrere heller :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Name it sine er de jeg har som virkelig holder seg myke og fine :-D Ser mange nevner Newbie, men selv syns jeg de blir litt stive etter vask (bruker aldri tøymykner) :-/ Ellers er jeg også fornøyd med Lindex sine :-)

Back
Topp