Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bruker både og. Noen strømpebukser sklir, og ullundertøy sklir ofte, da har jeg bodyen over. Ingen som ser det uansett. Jeg syns strømpebukser er ganske ulekre, så jeg bruker å ha bukser over.
Har aldri tenkt tanken å ha body over strømpisen. Men har ikke hatt problem med at strømpisen glir av - her sitter stort sett det meste godt på Det meste fylles godt ut
Under er det som er mest riktig i mitt hode Men husker det hendte jeg hadde bodyen utenpå strømpebuksa til frøkna når hun var i en aktiv alder og hvis strømpebuksene ikke satt så godt. Men husker jeg fikk en kommentar på det en gang at "er det pappa som har kledd på deg idag" hehe... Ser litt feil ut ja, men av og til praktisk
Jeg bruker begge deler Hvis jeg kun skal ha på strømpebukse og body er bodyen innerst. Hvis jeg har på bukse i tillegg har jeg body ytterst. Dette gjør jeg fordi det er mest praktisk med tanke på at alt er på plass og fordi at jeg da slipper strømpebuksekant som synes Har faktisk aldri tenkt over om noen synes det ser rart ut!! :/
Har ei jente på snart 16 mnd og bruker i hovedsak body innerst. Noen ganger om hun skal ha på strømpebukse med olashorts over har jeg tatt strømpebuksa innerst fordi den er så høy i livet at det blir så rart med strømpebuksekant langt over shortsen. Og at bodyen nesten ikke synes. Har også fått noen ullstrømpebukser som sitter så løst at vi da har tatt det motsatt for at hun ikke skal gå av seg strømpene.
Vanligvis under, men om strømpebuksen eller ullundertøyet sklir ned utenpå . Jo eldre de blir, jo bedre er det med bodyen utenpå selvom det ser litt rart ut, men her går komfor fremfor stil
Både jeg og mannen tar body under strømpebuksa. Aldri hatt problemer med at strømpebuksa sklir ned. Vi har veldig aktive gutter som gikk da de var 10mnd så det var hull i knærne lenge før den ble slakk i livet