Body str 104???

cathkal

Gift med forumet
Noen som vet hvor det kan kjøpes?[;)]

Reflex ville jeg tro.......

Jeg kjøper på Cubus og på reflex...
Syns de er saikosmå i str da[&:]

98/104 kjøpte jeg på obs

De har på Reflex, Barnas Hus, Babyshop iallefall. Men det er sånn slaskebodyer med konvolutthals...

Sånne fine med knappehals og som bevarer fasongen sånn som på Name-It er ikke å få tak i tror jeg... [:(]

ORIGINAL: Miss Fat

ORIGINAL: Labambie

De har på Reflex, Barnas Hus, Babyshop iallefall. Men det er sånn slaskebodyer med konvolutthals...

Sånne fine med knappehals og som bevarer fasongen sånn som på Name-It er ikke å få tak i tror jeg... [:(]

Åjoda, det er det.

Jeg har akkurat vært gjennom denne mølla til min store gutt på snart 3. Kjøpte 4 korterma bodyer fra denne siden.

http://www.kids-world.dk/product_info.php?products_id=9257{2}28

Og fikk de hjem i posten for 170 norske kroner, veldig bra pris.

De er veldig store og gode, mye lengre enn de på reflex i 104. Babyshop selger og Pippi merket, men de hadde bare lange ermer når jeg var der.

Både Pippi og reflex er knappehals, ikke brettehalsen. Greit min toåring er stor, men han bretter armene ut på toppen han så store er de...

Cubus skriver noen, der har jeg aldri funnet. Også spurt og de har sagt bodyene deres bare går til 98...

Takk, da har jeg bestilt! Spennende å se. Har skikkelig dårlig erfaring med det merket fra før, men det har vært slaskete konvolutthals. [:D]

Back
Topp