Body str 104 (m/bilde !)

*vizzwazz*

Elsker forumet

Jeg kjøpte body i str 104 her om dagen på Reflex og slik så da dette ut............ He he [:D]

104 er altså bare 4 år...... [:D][:D][:D]

Ja men å passe 104 er jo litt for drøyt da selv om han er ganske stor! [:D]

Har ikke noe annet i den str å sammenligne med for å se om det er en "normal" str... Er nå litt skeptisk til om det er det! He he.... [:)]

ORIGINAL: Mikke

Hjelp seriøst?? Sikker på at den ikke er feilmerket da?[&:]

Min største bruker 104/110 nå og han er faktisk stor for alderen..
Men dette går jo litt på tykkelsen også og storebror har blitt veldig tynn siste året.. så det er kanskje derfor han ikke må ha enda større klær...

Aner ikke! Det står ihvertfall 104 på den..... [:D]

Ser mest på str på plagget i stedet for str på merket, var defor jeg kjøpte den!  Kjøpte flere faktisk.... Var ganske så fine igrunn.... [:)]

ORIGINAL: Stansie

Hva sier de på helsestasjonen om størrelsen hans da?

De sjekker om vekta har klikka! [:)]

Men han er jo så lang også så det er ikke noe problem... Spør alltid hva han får og når jeg sier MM så er det bare kjempeflott sier de...  Han har fått velling på kvelden siden han var 4 mnd men det utgjør ikke noe særlig for han har gått endel mindre opp i vekt etter jeg begynte med det...

Har visst god næring i melka! Også er han jo en PUPPEGUTT!! [:D]

men det varierer jo fra merke fra merke...men det kan jo være feilmerket..104 er jo ganske stort da...
er han stor nå da?

ORIGINAL: VIZZWAZZ

ORIGINAL: Mikke

Hjelp seriøst?? Sikker på at den ikke er feilmerket da?[&:]

Min største bruker 104/110 nå og han er faktisk stor for alderen..
Men dette går jo litt på tykkelsen også og storebror har blitt veldig tynn siste året.. så det er kanskje derfor han ikke må ha enda større klær...

Aner ikke! Det står ihvertfall 104 på den..... [:D]

Ser mest på str på plagget i stedet for str på merket, var defor jeg kjøpte den!  Kjøpte flere faktisk.... Var ganske så fine igrunn.... [:)]

Sammenligna nå med 2 gensere i str 98...  Den var like lang i armene som de...  Så kanskje en"normal" 98..

ORIGINAL: MarcusMamma

kor mange gram og cm er han da?

9350 og 74 for 3 uker siden....

Snart 10 kilo tenker jeg hvis han har lagt på seg like godt..

ORIGINAL: mine 3 barn

men det varierer jo fra merke fra merke...men det kan jo være feilmerket..104 er jo ganske stort da...
er han stor nå da?

Ja det er utrolig stor forskjell på størrelser....Gjerne i samme merke/butikk også..

marcus og e stor. va på 4 måneders  kontroll på torsdag og han var 69.5 og 9205...[:D]

ja da er han jo stor for alderen...

Oy skal si..

Men må bare legge til at slike bodyer er små i str...
Ida fikk en i str.68 og den passet hun når hun brukte str56..

ORIGINAL: Ida11.07.07

Oy skal si..

Ja noe må det være![:D]

Villt å kunne bruke 104 allerede...

Kjøpte på bitten reflex.... BeKids! Samme merke du hadde eller?

ORIGINAL: Ida11.07.07

Oy skal si..

Ja noe må det være![:D]

Villt å kunne bruke 104 allerede...

Kjøpte på bitten reflex.... BeKids! Samme merke du hadde eller?

Men nydelig er han ihvertfall[:)]
Husker ikke merke..

oj oj,den MÅ jo være feilmerket!!!

jeg har også "store" bodyer som passer sånn som det!!
og de er små i str!!

Men jeg har merket at det er utrolig store forskjeller i størrelser på forskjellige barnebutikker. Jeg fikk en kjole her av svigermor i størrelse 9 måneder og den passer ho nå, og ho er ikke så veldig stor, ho veier 6700 nå. Har merket det på mye tøy som jeg kjøper på andre butikker enn Hennes, Cubus og Lindex.

Syns det er så greit med tøy fra Hennes jeg, billig og greit og har intrykk av at alt kan vaskes på 60 grader. På andre barnebutikker koster jo tøy gjerne en liten "formue", små størrelser og "ukurante" vaskeanvisninger.....[:'(]

Men størrelse 4 år var jo EKSTREMT da........[:D]

ORIGINAL: MarcusMamma

kor mange gram og cm er han da?

9350 og 74 for 3 uker siden....

Snart 10 kilo tenker jeg hvis han har lagt på seg like godt..

Sniker litt fra august forumet her[:D] Satt nemelig her om dagen og tittet i boka til guttungen da han var baby, og når jeg så vekta på gutten din, så wow(stor og herlig gutt du har da[:D]) Guttungen min veide 9,7 kg når han var 1 år han.

Back
Topp