Body Revolution!

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Er det noen som er med på det eller?:D

Jeg er skikkelig gira på å få stram og fin kropp til bikinisesongen nå:p
Derfor fikk jeg for meg at jeg vil prøve å fullføre body revolution.. :)
Det går jo så utrolig fort fremover.. Snart midten av mai allerede, så jeg henge i om jeg skal klare å få bra resultater til juni/juli

Har fullført body revolution før. Kom fort i god form husker jeg..Men fikk jo ikke det beste resultatet da... Noe som garantert er pga det dårlige kostholdet jeg hadde:p
Men denne gangen er motivasjonen mye bedre og jeg har også klart å få kostholdet på rett vei igjen:D
Så da kan det bare bli bra vel:p

Trener ripped in 30 itillegg... Skal og ha som mål å løpe en dag i uka på tredemølla mi:)

Jeg har hvertfall fullført dag 1!:)

89 dager igjen da vel:p

Du er flink altså!!! Kunne tenkt meg å prøve tapout xt... Har du sett reklamen?

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Nei? Hva er det???
Ble jo gira nå uten å vite hva det er forno:p
Elsker å teste ut nye ting!!:-)

Ekstrem cardio:p Men er litt dyrt... Google det:D

det så jo veldig effektivt ut da:D
Skal se om det går å laste ned så kan jeg jo ta noen økter innimellom ( hvis jeg klarer, hehe)

Trente endel beachbody turbofire før. hørt om? Det var og supereffektivt!=)

Nei det har jeg ikke hørt om:) Jeg trur jeg har fått lasta ned nå... Snart ferdig, spent på om det er riktig:p Så tøft ut såååååå.... Men man må lide for skjønnheten :p
Må sjekke det du skrev og:D

Det gikk :D Skjønner at de har blitt fit, for dette så tøft ut:eek:

spennende!!
Gleder meg til å høre hvordan det gikk:D
Skal du teste ut idag eller? Du har vel allerede idag trent ganske så KNALLBRA?:D

Prøvde laste ned jeg og..men fikk ikke til:( Får se på det igjen etter ungene er iseng..Litt kaos her nå nemlig:p

Jeg har utorrent.... Googla Tapout xt download.... Måtte laste ned vlc media player for å få spilt av. Ikke prøvd, har trent Gerilja cardio og ripped.... Hatt 30 min styrke på spreke mødre trim. Også skal je på handball trening i kveld:p
Så skal prøve mra:D
Mange videoer så blir kanskje ikke så fort lei;)

Akkurat smuglest på dagboka di igjen... Og må si at du imponerer meg... Du må passe på så du tar en fridag i blant:D Du er rå flink!!! Kjempebra vekttap:) Du når nok 55 kg før meg:D Litt arti å ha deg som "treningspartner"! :D
Siden du er så flink må liksom jeg være det og:p

Jeg skal prøve å byne på den i mra:D
Trur det blir hardt :p
Du må fortelle hvordan det er! Om det er bra, så kan jeg ta det etter fire uker med jillian nå :D
Jeg orker ikke å ta ti dager på hvert nivå på 30 day shred, jeg tar neste nivå når jeg går over på ripped in 30. Det er mye av det samme i de to nå, det merkes veldig godt i leggene!! Må tøye de ut ekstra godt i dag, holdt på å få krampe i de :p
Men, det er ganske lett egentlig. Ikke noe i forhold til body revolution ;)

Akkurat smuglest på dagboka di igjen... Og må si at du imponerer meg... Du må passe på så du tar en fridag i blant:D Du er rå flink!!! Kjempebra vekttap:) Du når nok 55 kg før meg:D Litt arti å ha deg som "treningspartner"! :D
Siden du er så flink må liksom jeg være det og:p

Tusen tusen takk for skryt og fine ord:) Veldig kjekt og høre:) Hyggelig at du følger med på meg;)
Det er jo faktisk du som motiverer meg aller mest vil jeg si:p Litt rart siden vi kjenner hverandre kun i dataverden her:D hihi:p
Jeg synes du er helt rå!! Vanvittig flink med treninga!!
Det hjelper jo masse å ha en treningspartner ja:D
Jeg tenker og som deg at jeg må være flink siden du er det:D

Tror du når målet ditt lenge før bikinisesongen jeg. Du står jo skikkelig på, og det blir det resultater av! Om ikke på vekta så på cm=) Men jeg tror og at du er flott i bikini nå=)
Har du målt deg forresten?

Ja, jeg har vært flink i det siste:D Det er jo helt utrolig egentlig at jeg i det hele tatt er så godt igang med trening.
Da jeg starta pånytt 2.april var ikke motivasjonen så veldig bra akkurat..Tenkte at jeg først og fremst ville få kostholdet iorden igjen,,,heller ta treninga etterhvert:p
Men så begynte jeg jo med 30DS, og du joina meg, og vips så kom motivasjonen:D

Planen fremover er å ha treningsfri hver søndag,,Kroppen trenger nok en fridag i uka ja:)

Jeg håper på 55kg før sommeren er helt over..august kanskje?
Hatt en fin nedgang til nå...men det har jo begynt å stoppe opp nå da,, hele 200gram ned sist uke:p
Men jeg er bare glad jeg slapp oppgang egentlig:)
Tar ikke det så tungt at vekta går tregt. Så lenge jeg trener og spiser bra så får bare vekta være som den er!
Håper jo likevel på å se 62-tallet til fredag. For å klare det må jeg få til 100gram nedgang.:p

Nei det har jeg ikke hørt om:) Jeg trur jeg har fått lasta ned nå... Snart ferdig, spent på om det er riktig:p Så tøft ut såååååå.... Men man må lide for skjønnheten :p
Må sjekke det du skrev og:D

Skal du trene det idag? Holder på å laste ned jeg og nå:D

Ellers fikk jeg lyst å prøve beachbody turbofire igår...Hadde glemt litt at jeg hadde den på pc`n:p
Å fy flate, pulsen gikk jammen fort opp! Forbrant over 200kcal på 20minutter, maxpulsen var på180!!:D
Tror ikke jeg orker det idag igjen, men kanskje imorgen;)

Forresten, hva er gerilja cardio?

Workout 2 er fullført!
Vanvittig gode styrkeøvelser synes jeg!

Om det er 90 dager dette programmet varer så har jeg baare 88 dager igjen nå! haha:p

Back
Topp