Body over eller under

•Ellibelli•

Gift med forumet
Body over eller under strømpebuksa? :p
Kjenner jeg får litt fnatt når jeg ser barn/babyer med bodyen kneppa over strømpebuksa, og får en trang til å rette på det, haha! :p

Så - hva gjør dere? :p eller hva tenker dere at dere kommer til å gjøre?

Det ser jo helt klart spesielt ut. Men det har hendt at jeg tar den utpå strømpebuksa for å ikke få strømpebuksekanten over bukselinningen når han skal være litt pynta feks ;) men med kun body og strømpis brukes den på innsiden.

Det ser jo helt klart spesielt ut. Men det har hendt at jeg tar den utpå strømpebuksa for å ikke få strømpebuksekanten over bukselinningen når han skal være litt pynta feks ;) men med kun body og strømpis brukes den på innsiden.
Haha, ja ser litt spesielt ut :D
Joda, ser jo den.. Men da ruller den jo ned og sånt? :p merker når jeg jobber i Bhg så retter jeg på det ved bleieskift, og når strømpebuksene siger ned :p

Haha, ja ser litt spesielt ut :D
Joda, ser jo den.. Men da ruller den jo ned og sånt? :p merker når jeg jobber i Bhg så retter jeg på det ved bleieskift, og når strømpebuksene siger ned :p
Ikke opplevd at den siger/ruller ned nei. Da er i så fall strømpebuksa for vid i livet. Nå er det ikke ofte han pyntes da, løper stort sett rundt i superundertøy dagen lang :p

Strømpebukse over body!:)

Body over eller under strømpebuksa? :p
Kjenner jeg får litt fnatt når jeg ser barn/babyer med bodyen kneppa over strømpebuksa, og får en trang til å rette på det, haha! :p

Så - hva gjør dere? :p eller hva tenker dere at dere kommer til å gjøre?

Med noen av bodyene fra Molo har jeg hatt strømpebuksa under :)

Jeg bruker den under strømpebuksa, men noen barn har så sig i stilongs/strømpebukse at jeg tar den over.
Jeg fikk også fnatt i begynnelsen da jeg startet å jobbe i BHG, men nå tenker jeg ikke på det..

Body inni strømpebuksen helt klart :) husker en gang jeg jobbet i barnehage, så var en unge alene hjemme med far. Da jeg skulle skifte bleie hadde han tatt body utenpå! Første og eneste gang jeg har sett det :p

Når de har begynt å bevege på seg går bodyen over så jeg slipper å dra den opp 1020000 ganger. Da holder den seg på plass. Kan se ut som det vil for min del syns ikke det ser finere ut med strømpebukse til under armene heller for den saks skyld.

Bodyen først og strømpebukser over :)

Har alltid tenkt strømpebuksa over bodyen, men har jo ingen erfaring

Back
Topp