Body med knapper...

Cbj

Elsker forumet
Er det flere som syns disse er upraktiske? Blir for trangt hvis man skal kneppe igjen den øverste knappen (noe som ikke går her i gården fordi lillegutt har jo ikke hals) [:D] Dessuten syns jeg det er skummelt med de små knappene som plutselig kan falle av! Her går alt i munnen om dagen. Tenk hvis han får en i munnen?! Uff
Synd vi har mange med knapper [:(]

hæ åssen knapper? Trykknapper har vi på våre lite trolig de faller av iallfall.
Liker heller ikke de andre fordi de blir for åpne for han som bruker store str.

Bruker kun med trykk-knapper, det skal jo litt til før de faller av. Klær med vanlige knapper hadde jeg ikke tatt sjansen på å bruke, han drar så fælt i klærna sine.

Åja vanlige knapper. Har kjøpt et par fra Name it men de er så store i str at jeg har ikke begynt å bruke de enda så da vet jeg ikke. Men her om dagen så irriterte jeg meg over en tynn ulldress jeg kjøpte som ene knappen falt av første gangen jeg skulle kneppe opp under for å skifte bleie. Husker ikke hvem butikk det var men det var en nettbutikk som jeg fant link til her inne som hadde  veldig bra tilbud på ullklær. Så aldri tro at knapper sitter godt på. Ellers var det også  vanlige knapper i skrittet på bodyene i  ull derfra. Konklusjon blir vel egentlig til slutt at jeg hater vanlige knapper tror jeg.[:D] Og særlig de som er litt små i forhold til hullet så de hele tiden går opp.

Back
Topp