Bod... jeg savner en BOD!

x1xBitzyh

Forumet er livet
Vi leier en leilighet på rundt 110kvm... Det er 2 soverom, et stort bad, en stor upraktisk stue, et stort kjøkken, masse ganger, et rom som ble til et datarom til sambo (orker ikke spillelyder rundt meg konstant, så han har alt med data inne hos seg!) og et lite kott under trappa.

Men vi har jo ingen BOD! Vi har ikke noe sted vi kan sette kasser med babyklær fra str 50 - 80, vinterklær og sko om sommeren (og omvendt) og alt som vi ikke har plass til men som vi kommer til å trenge når vi flytter engang. Julia har skaffet oss trehjuling, dukkevogner, babyer med kllær og ymse gjenstander, togbane, dublo, gyngehest, leketelt, 1000 bamser og babyleker, puzzlespill..
Og så er det alle tinga mine... Jeg er kreativ og har mye stæsj, og jeg har skole som hvert år bruker 7 bøker hvert semester omtrent. Og jeg må jo i tillegg kunne få ha et leksebord som det er plass til bøkene mine på?

Hva gjør man når man ikke har bod??[8|][:-] Tenkte først at det kom til å gå seg til etterhvert, men det gjør det ikke! Etter vi fikk jentungen har vi fått så mye greier som vi ikke hadde i utgangspunktet..

har ikke bod vi heller. jeg har masse stæsj jeg har i esker som jeg bruker innimellom,det står stablet på soverommet.
vi har loft her så opp der blir alle klær som er små til ungene lagt. jakker henger på soverommet og i gangen. alle skoa blir bare stående i gangen hele året...

hehe det blir kjørt hjem til pappa =)

Kjneer den følelsen.. hadde ingen bod der vi bodde før. så måtte stable i kleskap og på vårt rom.. har vi bor nå har vi stooor bod, pluss ett ekstra soverom.. men både boden og rommet er fullt med ting.. så forstår i grunn ikke hvor vi fikk plass til dette før.. man får aldri nok oppbevaringsplass..

kjenner til problemet, jeg har en bod på 3 kvadrat.. hahahah.. er en vits vettu, og der inne står varmtvannstanken også..

Back
Topp