Bobling i magen

Bolla

Blir kjent med forumet
Hei.

Har de siste 2-3 dagene nå kjent masse bobling/murring i magen. Det er rundt navlen og 5 cm opp ca... Er 15+4 Idag, er det babyen jeg kjenner allerede eller hva kan det være? Det holder på nesten hele tiden...
 
Hmm, høres ut som om du kjenner det litt langt oppe. men den kan jo være forskjellig fra person til person.
Mange sier at det er tidlig å kjenne det allerede nå, jeg har kjent det siden uke 11-12 er nå i uke 16+5 men er nå kjenner jeg det sterkere og det er helt nede i magen, 5 cm. nedenfor navlen :)
 
Hm... Hva kjenner jeg da? Hehe! Ligger å ser på magen nå, den rører seg alle mulige veier og. Samtidig som boblene først trekker seg sammen(tar tak i magen) så sprer seg! Litt vanskelig å forklare :p
 
D e vel tarmene dine :p du bør kjenne liv ganske langt nede når du bare e 16 uker.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja, babyen er jo myyye lenger ned :) takk for svar, da får tarmene leve sitt eget liv :p
 
Jeg kjente akkurat som bobler sprakk i går i magen. Skvatt litt når det skjedde - men det er jo altfor langt opp, da merka jeg at jeg holdt pusten litt og kjente litt ekstra etter.. men var kjempe langt opp, så var ikke no bebi :p Gleder meg til å kjenne ordentlig liv :D
 
Jeg kjente det for bare noen dager siden, tok av fullstendig i eventyrskipet på Hunderfossen. Hjelper nok veldig på at jeg vet hva jeg skal kjenne etter, holdt jeg på å si :)
 
har kjent litt liv. er 13+5 nå men er jo ikke så lenge siden jeg hadde en liten vill krabat i magen min, så er nok litt mer følsom på det..
 
Jeg tror ikke man kan kjenne liv så tidlig som vi er. Alt som vi kjenner er livmorstrekk, murring og luft i tarmene/magen. :)

Gleder meg til å kjenne skikkelige spark og slikt! Hihi!
 
Jeg har i hvertfall kjent liv, flere ganger. Noe som beveger seg der inne, ingen spark enda. Hvis jeg legger meg på rygg på kvelden når jeg skal sove med henda på magen(gjør det litt trangt så h*n må flytte på seg), så beveger h*n på seg og det er så koselig. Men det er så inviduelt. Håper alle sine bebiser begynner å lage liv snart:)
 
Hvis det var babyen, ville det nok vært lengre ned. Jeg vet av erfaring at fordøyelsessystemet kan lage ganske mye spetakkel, og jeg husker jeg også gikk å lurte på hva all boblingen var for noe. Da jeg etterhvert kjente babyen, var det ikke til å ta feil av. Gleder meg veldig til det nå...
 
Jeg er 16 uker i morgen, og gleder meg masse til jeg kan begynne å kjenne noe fra huleboeren❤ Fra tidligere svangerskap vet jeg at jeg fremdeles må vente noen uker på det :)



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Ja! Det er jo veldig langt opp så skjønte ikke helt hva det var. Men da er det bare å vente noen uker på å kjenne den lille bevege seg :)
 
Det er ikke babyen, men tarmene dine.. må huske på at de blir presset oppover etterhvert som livmoren vokser og at du nå er ekstra oppmerksom på liv der nede og kjenner godt etter.
 
Tror jeg kjente det for første gang 13+6, men er førstegangsgravid så vet nå ikke helt. Fikk beskjed av lege at når en venter tvillinger kan en kjenne spark fra uke 14, det gjør jeg ikke. Men jeg mener og vil tro dette er det første lette bevegelsene. Har sett på ultralyd at de er svært aktive begge to. Jeg kjenner det godt nedenfor navlen. Toppen av livmoren er ca 1 cm under navlen, tror jeg.
 
Jeg har kjent det nederst i magen med alle mine 3. Første kjente jeg det i da jeg var 14 +, nr2 kjente jeg det noe senere, kanskje i uke 16 + og denne gangen i uke 15 + 4. Fordøyelsen jobber jo noe fryktelig og på helt andre steder enn man er vant til. Jeg kan se hele magen riste øverst etter et måltid :D
 
Back
Topp