Bobler i magen?

Men uke 2+4, er jo bare 4 dager etter eggløsning og da vil du ikke få positiv test. Så da er du nok lenger på vei... Men rart du ikke fikk mer enn 1-2, hvis du har hoppet over en syklus, selv om det var utvannet urin.

Kanskje du ble gravid i juli og kjenner spark :p
Oj, ikke si sann da! hehe. Men da hadde vell testen vært veldig klar med en gang kanskje? ikke svak dag 1 og super klar dag 2?

Tenker du er 6-7 uker på vei jeg! For om du fikk 1-2 for 2 uker siden, så var du da ca 4-5 uker på vei.

• Liker
Reactions: BMC
Men uke 2+4, er jo bare 4 dager etter eggløsning og da vil du ikke få positiv test. Så da er du nok lenger på vei... Men rart du ikke fikk mer enn 1-2, hvis du har hoppet over en syklus, selv om det var utvannet urin.
Du har rett i det du sier der altså. Det har jeg faktisk ikke tenkt på, ser bare hva terminkalkulatoren regner ut jeg vettu å går etter det! Tydelig at det er noe som ikke stemmer.

Tenker du er 6-7 uker på vei jeg! For om du fikk 1-2 for 2 uker siden, så var du da ca 4-5 uker på vei.
1-2 uker fikk jeg for litt over 1 uke siden. Den tok jeg litt etter vanlig cb og billig tester.

Du har rett i det du sier der altså. Det har jeg faktisk ikke tenkt på, ser bare hva terminkalkulatoren regner ut jeg vettu å går etter det! Tydelig at det er noe som ikke stemmer.
Kan mensen din ha vært en festeblødning?

Og da er du nesten like langt på vei som meg. Jeg hadde eggløsning rundt 17. september. :) Passer kanskje med at du hadde siste mens i overgangen aug/sept?

Nå kom jeg faktisk på en ting. Har en slik app som skal prøve å holde styr på syklusen. og den mente da at eggøsningen var 7 okt, det er jo det den kalkulatoren også går utfra. Men jeg fikk en liten blødning fler dager før dette. Altså ikke mye, men noe svakt rosa på papiret! Så det er jo ganske tydelig at jeg er lenger på vei enn den sier. Det var jo kanskje festebløning? Men husker jo selvfølgelig ikke når dette var, det er jo typisk i en slik situasjon!

Merker jeg er helt grønn på dette, hadde jo ingenting av dette sist gang:confused:

Kan mensen din ha vært en festeblødning?
Kom på at jeg hadde en liten blødning flere dager før appen mente at jeg skulle ha eggløsning, men husker jo ikke når dette var. Så trur nok ikke mens var festebløningen, men det lille på papiret var nok det! Det gikk plutselig opp et lite lys her, hehe. Har ikke tenkt noe over dette før nå.

• Liker
Reactions: BMC
Og da er du nesten like langt på vei som meg. Jeg hadde eggløsning rundt 17. september. :) Passer kanskje med at du hadde siste mens i overgangen aug/sept?
Det kan hende! at jeg kanskje heller ble gravid i slutten av sept? og ikke starten av oktober. For da stemmer det som du sier at jeg kan være rundt 6 uker!

Den legen har å sende meg til ul på mandag, orker ikke dette jeg altså :laughing002

Håper du får ultralyd ja! :) Du må oppdatere oss på hvor langt du egentlig var på vei da. :D

Du er nok iallfall 6 uker, når du fikk 1-2 for to uker siden :) Blir bra med avklaring på ul da!

Jeg har forresten to vært gravid to ganger, en gang i sommer og nå - og begge gangene har jeg hatt 3-4 dråper helt hvit melk i begge bryster på 5 dpo. Litt artig! Men så er det over da. Kun en dag.

Håper du får ultralyd ja! :) Du må oppdatere oss på hvor langt du egentlig var på vei da. :D
Ja, jeg skal oppdatere med en gang jeg vet noe mer :D

Du er nok iallfall 6 uker, når du fikk 1-2 for to uker siden :) Blir bra med avklaring på ul da!
Jeg har forresten to vært gravid to ganger, en gang i sommer og nå - og begge gangene har jeg hatt 3-4 dråper helt hvit melk i begge bryster på 5 dpo. Litt artig! Men så er det over da. Kun en dag.

Dette blir veldig spennende! Du har det ja, kanskje ikke helt unormalt da? har liksom hatt melk siden da for 2 uker siden, synes det var så merkelig hehe.

Dette blir veldig spennende! Du har det ja, kanskje ikke helt unormalt da? har liksom hatt melk siden da for 2 uker siden, synes det var så merkelig hehe.
Ja, men det var bare en dag da. Og for alt jeg vet kan det hende jeg har det etter hver eggløsning? Oppdaga deg første gang fordi jeg hadde et rusk på puppen som jeg skulle ta vekk, også kom det en dråpe melk - og litt mer når jeg kneip! Andre gangen leita jeg jo etter det. Nå har jeg ikke testa på lenge, for brystvortene er så vonde! Men tror ikke det er noe der.

Ja, men det var bare en dag da. Og for alt jeg vet kan det hende jeg har det etter hver eggløsning? Oppdaga deg første gang fordi jeg hadde et rusk på puppen som jeg skulle ta vekk, også kom det en dråpe melk - og litt mer når jeg kneip! Andre gangen leita jeg jo etter det. Nå har jeg ikke testa på lenge, for brystvortene er så vonde! Men tror ikke det er noe der.
Det er jo mulig! Usj ja, hadde veldige ømme brystvorter selv. det er jo døden! Usj.

Back
Topp