Bobler i magen?

LilleTuppa

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Flere ganger daglig så får jeg noen salgs bobler i magen. Det kommer på
Samme sted hver gang, like under navelen på venstre side. Utfra terminkalkulator er jeg kun 4+4. Hva kan det være. Tenkte luft, men er jo veldig rart at det alltid er på samme sted. Kjennes også ut som magen buler ut på den siden også. Er andregangs om det kan ha noe å si! :)

Fler som har det samme, som kan komme med noe lurt? :)

Tenker d er tarmene som jobber ;)
Ja, det kan være. Men synes det holder på så lenge. Er liksom alt fra 5-10 minutter uten stopp. Også forsvinner det litt igjen, så kommer det tilbake igjen. Snåle greier. Sant skal sies at det er muligheter for at jeg er lenger på vei enn jeg trur også!

Uregelmessig syklus!

Kan jo være du er lenger på vei enn du tror da! :)

Det var sånn jeg opplevde da jeg var rundt 18 uker på vei. Men det er jo rart å bomme med SÅ mange uker da. :O

Det var sånn jeg opplevde da jeg var rundt 18 uker på vei. Men det er jo rart å bomme med SÅ mange uker da. :O
Jaa! Det hadde jo vært helt krise egentlig haha. Og det skal vell godt gjøres! Jeg ble litt stressa for det var det samme jeg hadde når jeg var, tja iallefall over 14 uker med nr 1. Den følelsen man får når det er ungen som flytter på seg eller noe? Akkurat den følelsen har jeg hatt nå i 2-3 dager regelmessig.

Jaa! Det hadde jo vært helt krise egentlig haha. Og det skal vell godt gjøres! Jeg ble litt stressa for det var det samme jeg hadde når jeg var, tja iallefall over 14 uker med nr 1. Den følelsen man får når det er ungen som flytter på seg eller noe? Akkurat den følelsen har jeg hatt nå i 2-3 dager regelmessig.
Så rart da! Men hvordan vet du at du er 4+4 da?

Jeg hadde litt sånn boblefornemmelse helt i starten husker jeg. Typ uke 3-5. Både utpå sidene og på midten. Jeg kobla det til festing og at livmor vokser og jobber og strekker seg. Men vet jo ikke.

Så rart da! Men hvordan vet du at du er 4+4 da?
Regnet fra terminkalkulator bare. Første blødning i siste mens. Men mens i aug/sept var ganske unormal. Har altså hatt noe uregelmessig syklus, så man vet jo aldri. Men har vært hos legen og tatt blodprøver jeg kanskje får svar på i morgen. Og da blir jeg nok sendt til ul, pga jeg er usikker hvor langt på vei jeg er.

Regnet fra terminkalkulator bare. Første blødning i siste mens. Men mens i aug/sept var ganske unormal. Har altså hatt noe uregelmessig syklus, så man vet jo aldri. Men har vært hos legen og tatt blodprøver jeg kanskje får svar på i morgen. Og da blir jeg nok sendt til ul, pga jeg er usikker hvor langt på vei jeg er.

Ja, da får du i hvert fall et sikkert svar. Men det kan vel sikkert være mye rart som skjer i livmor-området nå også. :)

Jeg hadde litt sånn boblefornemmelse helt i starten husker jeg. Typ uke 3-5. Både utpå sidene og på midten. Jeg kobla det til festing og at livmor vokser og jobber og strekker seg. Men vet jo ikke.
Jeg hadde slike små boble følelse jeg også, men da merket jeg på en måte at de var små? Hehe. Men nå kjennes det nesten ut som en tennisball? Hah, veit ikke helt hvordan jeg skal forklare :laughing002

Ja, da får du i hvert fall et sikkert svar. Men det kan vel sikkert være mye rart som skjer i livmor-området nå også. :)
Ja, det er ikke godt å vite. Hele kroppen er jo under omveltning! Hehe. Blir spennende å se :)

Bobler her også ;) og er sykt oppblåst så hos meg er det nok bare luft :)

Jeg hadde slike små boble følelse jeg også, men da merket jeg på en måte at de var små? Hehe. Men nå kjennes det nesten ut som en tennisball? Hah, veit ikke helt hvordan jeg skal forklare :laughing002
Ah, ja, da kjenner jeg det ikke helt igjen gitt! Kanskje den rare mensen din var en sånn der blødning man kan ha under svangerskapet? Tatt tester innimellom?

Ah, ja, da kjenner jeg det ikke helt igjen gitt! Kanskje den rare mensen din var en sånn der blødning man kan ha under svangerskapet? Tatt tester innimellom?
Det er mulig! Nei tok ingen tester i mellomtiden, så skal bli spennende å se på evt ul. Er veldig nyskjerrig merker jeg :p noe rart er det iallefall hehe

Det er mulig! Nei tok ingen tester i mellomtiden, så skal bli spennende å se på evt ul. Er veldig nyskjerrig merker jeg :p noe rart er det iallefall hehe

Men er du 4+4? Kan du ikke ta en cb digital med ukesindikator? Den skal vel ikke vise mer enn 2-3 hvert fall, kanskje bare 1-2...

Og hvordan så testen din ut når du testet?

Her bobler det som bare det, men ikke på samme sted da så er nok bare luft!

Men er du 4+4? Kan du ikke ta en cb digital med ukesindikator? Den skal vel ikke vise mer enn 2-3 hvert fall, kanskje bare 1-2...
Tok en for 2 uker siden med utvannet urin fra ettermiddagen om det har noe å si? Denne viste da 1-2 uker. Terminkalkulator viser 4+4 iallefall, om jeg er det er en annen sak:laughing002 Grunnen til at jeg testet var fordi at jeg hadde slike skorper på brystvortene som jeg hadde sist jeg var gravid og hadde melk i bystene, da fikk jeg det vell i uke 15-16 ca. Så om jeg er 4+4 nå så var jeg da 2+4??? og da fikk jeg ut melk fra brystene, og nå får jeg ut enda mer. Er vell ikke normalt å kunne få melk i brystene allerede i uke 2+4? :eek:

Back
Topp