Bobler i magen

merenyvo

Glad i forumet
Ofte når eg stryke meg på magen kjenne eg bobler i magen ittepå... så prøvte nå... stryke og d komme bobler.... men e ganske høgt oppe... ka kan det ver?e 12+ 5 i dag. ..kan vel isje kjenna liv så tidilig og så høgt?... alså rett ved/over navlen... andre som har opplevd d ? E jo litt herligt å kjenna og då ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hmm, det virker jo litt for langt oppe til og være babyen da... Den ligger vel rett ved skambenet nå. Kan jo være tilfeldig og at det er luftbobler bare? Ikke vet jeg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ofte når eg stryke meg på magen kjenne eg bobler i magen ittepå... så prøvte nå... stryke og d komme bobler.... men e ganske høgt oppe... ka kan det ver?e 12+ 5 i dag. ..kan vel isje kjenna liv så tidilig og så høgt?... alså rett ved/over navlen... andre som har opplevd d ? E jo litt herligt å kjenna og då ;)

Det er nok luft. Veldig vanlig å ha nå. Babyen er mye lengre ned og bevegelsene fra den er nok alt for svake enda. Jeg har og luft i magen, og det kan kjennes litt ut som sånn det er når babyen romsterer senere i svangerskapet.

Huske ingenting fra forrige svangerskap hehe så kan isje huske di luftboblene :)

Back
Topp