bobler i magen...

Mummitrolle

Gift med forumet
I går kveld når eg skulle legge meg, så kjente eg at det boblet så ekstremt i magen. Å eg har hørt at det er "begynnende spark" trodde kanskje det var en innbillning, siden eg er kun 8 uker på vei i mårå. Men, har kjent det i heile dag også. Sa det til søstera mi, å hun og opplevde det når hun var 8 uker på vei. Kjenner vel sånt fortere når du er andre gangs gravid enn når du er førstegangs? siden du vet hva du skal kjenne etter? :p
 
Vil gjette på at det kun er luft foreløpig ;) Prikken er vel maks rundt 3cm på den tiden og ligger under skambenet? Jeg er 11 i morgen og har ikke kjent noe enda (2.gangsfødende). :)
 
Jeg har hatt det siden uke åtte også,på samme plass hver gang,det er nok bebis sa gynekologen til meg,ska godt gjøres det er luft på samme plass hver gang haha.er andre gangs fødende her
 
Eg har o hørt at mången har sagt det e babyen, eg og trodde først det va luft, men tror mer og mer at det e babyen! :) hihi
 
har ikke merka noe enda.. har ikke kjent etter heller :p er 11+1 idag :) forrige gang kjente jeg ikke liv før uk 22..
 
Ikke kjent noe jeg heller, er rett over 10 uker. Sist gang kunne jeg kjenne litt liv i uke 15 om jeg krøket meg sammen, og det ble trangt for lille, da sa han fra med å sparke fra seg :) men måtte virkelig krype sammen i stolen for å kjenne :)
 
siden jeg jobber litt i hjemmesykepleien,så har jeg et stetoskop liggende..har prøvd å lytte nede ved skambeinet med det noen kvelder og det bobler og rumler ,følt jeg har hørt hjerte/puls en gang iblant..har svekki til et par ganger for om jeg har klemt det litt godt nedi ved skambeinet har jeg fått kraftige skrapelyder på det...
 
Jeg er 10 uker i dag og har de 2-3 siste dagene kjent bobling/sommerfugl vinger på samma plass i magen <3 er 2 gangs :)
 
Aner ikke hvordan jeg quoter ,men til lilmamarama, kjenner det seff i magen,type der eggstokken befinner seg par cm over ( vet det ikke er i eggstokken)du får nesten vente selv til du kjenner det ; ) hehe huff dorlig forklaring dette her :DSorry
 
greit det er ikke beibiene som beveger seg det er luftbobler,omg!
 
Back
Topp