Bobler det...

Lykke.

Forelsket i forumet
over med energi hos dere jenter?? Her er overskuddet lite om dagen *gjesp* Ikke hjelper det på med møkkavær heller, da frister det jo ikke akkurat med langturer! Vil ha SOL og VÅR og bare en eneste natt med god søvn![;)]

Jeg har egentlig masse energi. Ho sover stortsett hele natta og mye i løpet av dagen. Og i dag skinner solen. Kjempe deilig.

Sender over litt sove støv, pen vær støv og energi støv. [:D][:D][:D]

Er så sliten og trøtt at hjernen holder på å kortslutte.Skulle skifte bleie på ungen istad, gikk på badet... og innså at han lå igjen i babygymmen. Sverger på at jeg hørte han mumle "idiot..."[8|]

Trenger energiiii.

TAKK!!! [:D] Heldig du, nyyyyt det!!

ORIGINAL: jente k

Jeg har egentlig masse energi. Ho sover stortsett hele natta og mye i løpet av dagen. Og i dag skinner solen. Kjempe deilig.

Sender over litt sove støv, pen vær støv og energi støv. [:D][:D][:D]

Haha, herlig!! [;)] vi får satse på at energien kommer med våren!! Litt lei av å ta kvelden før ninyhetene er ferdig på kvelden. [8|]

ORIGINAL: dresden

Er så sliten og trøtt at hjernen holder på å kortslutte.Skulle skifte bleie på ungen istad, gikk på badet... og innså at han lå igjen i babygymmen. Sverger på at jeg hørte han mumle "idiot..."[8|]

Trenger energiiii.

han sover om natta, men lite energi her... Ute å trilla i et H***** snøvær i går. gjorde IKKE saken bedre...

Nå har han begynt å sove hele natta, men ingen energi-overbobling her gitt!

Her har småen de siste par dagene nesten sovet igjennom hele natten. Han har fått mat i 4 tiden ca. Kunne nok kanskje fått han til å sove natten igjennom men det er værre med min søvn. Jeg er innstilt til å våkne med så og så mange timers mellomrom tror jeg etter at han har villet ha mat med 3-4 mellomrom, samt puppene holder på å ta knekken på meg om han ikke spiser i løpet av natten. Vont vondt vondt!

Jeg har faktisk mye energi [:D] gullet sover hele natten 8-9,5 time, og sover mye på dagen også [:D]
Håper dere som ikke har så mye energi snart får den tilbake [:)]

jeg har masse energi, men får ikke brukt den fordi jeg helst bør sitte i ro pga meniskskaden. er så lei av å være inne! heldigvis er det storm og regn, hadde blitt så sur om det hadde vært sol og varmt ute [8D]
synse så synd på meg selv her så jeg sitter.. ser på zumbareklamer og folk som går ned i vekt og jeg har ikke lov å GÅ en gang....... [:(][:(]

usj, høres kjedelig ut. Hvor lenge må du holde deg i ro?
Jeg tar gjerne over litt av energien din så lenge [:)]

ORIGINAL: Soul

jeg har masse energi, men får ikke brukt den fordi jeg helst bør sitte i ro pga meniskskaden. er så lei av å være inne! heldigvis er det storm og regn, hadde blitt så sur om det hadde vært sol og varmt ute [8D]
synse så synd på meg selv her så jeg sitter.. ser på zumbareklamer og folk som går ned i vekt og jeg har ikke lov å GÅ en gang....... [:(][:(]

Back
Topp