Bobler det i magen?

Jeg venter nr 1, men har begynt å kjenne en lett kiling av og til som jeg er ganske sikker på at er lillegull. 13+9 nå. :)

kjente sommerfugl følelse allerede i uke 12. Syns det var veldig tidlig, men jeg kjenner igjen følelsen fra forrige svangerskap.

Er 4 mann. Ganske sikker på at det jeg kjenner er fantomspark og ikke bibisen. Er 11+1
Jeg husker jeg kjente fantomspark lenge ETTER fødselen sist. Var så vant til å kjenne spark at jeg liksom forventet det, hehe! Jeg kjenner ikke noe sånt ennå, men er bare 10 uker da

Er i uke 13 nå. Kjenner litt bobling noen ganger som jeg kjenner igjen fra sist. Så er nokk baby også er det så langt nede også at det er lett og skille på det og luft siden man har opplevd det før. [emoji4]

Kjente en «gullfisk» da jeg lå på magen, er i uke 14. Kan like gjerne være luft for alt jeg veit, men det var en ny greie innenifra her for meg som er førstegangs :D

Så gøy å kjenne litt liv, da! :D Sikkert en fantastisk følelse!

Jeg kjente "noe" i helga som jeg tror var lille dingsen, men det var over så kjapt så rakk liksom ikke å kjenne på det. Er andregangsgravid, sist kjente jeg ikke noe lignende bobling før jeg nærmet meg uke 20, så føler liksom ikke helt jeg kan si helt sikkert at det er lille. Men det var ikke vanlig luft i alle fall. :p

Ganske sikker på at jeg har kjent bevegelse! Er i uke 14 [emoji4] drømte en natt at jeg kjente skikkelige spark, så koselig! Men har bare kjent små bobler/kiling [emoji4]

Har begynt å få «leamus» i magen nå, har kjent det en ukes tid nå[emoji4] Er 14+1 nå, så kjent fra ca 13+0[emoji4]

Har kjent lykkebobler i rundt tre uker. 15+0 i dag. [emoji4]

Back
Topp