Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mener å huske at man skal være forsiktig med å være i bad med flere/ offentlige bad i første trimester pga bakterier - i tillegg til eventuell høy temperaturJa nå ble jo jeg litt i tvil med den artikkelen som står over her… Men vi har mspa og jeg føler meg aldri overopphetet når jeg bruker den. Men når vi er fler enn én person oppi så klarer den uansett å ikke gå over 35 grader, og vi bader bare på kvelden.
Fader og- vi skal på en jobbtur om noen uker som involverer basseng-mulighet, og jeg og sjefen pleier alltid benytte oss av det. Må nok si det på forhånd da…. Vil holde det hemmelig for kolleger litt lenger.Jeg mener å huske at man skal være forsiktig med å være i bad med flere/ offentlige bad i første trimester pga bakterier - i tillegg til eventuell høy temperatur
Skjønner! Var uansett supernervøs til å gjøre noe som helst 1. trimester at jeg badet ikke i det hele tattJeg mener å huske at man skal være forsiktig med å være i bad med flere/ offentlige bad i første trimester pga bakterier - i tillegg til eventuell høy temperatur
Hmm.. si du har operert vekk en føflekk på ryggen og skal unngå å bade ?Fader og- vi skal på en jobbtur om noen uker som involverer basseng-mulighet, og jeg og sjefen pleier alltid benytte oss av det. Må nok si det på forhånd da…. Vil holde det hemmelig for kolleger litt lenger.
Smart! Men jeg sier det nok til ham hvis alt ser bra ut. Har TUL uka før, om det holder helt inn (hatt en liten blødning i dag, så stresser).Hmm.. si du har operert vekk en føflekk på ryggen og skal unngå å bade ?
Svømming er helt fint, uansett vanntype!..men å bade i havet er greit, håper jeg?! Det tenker jeg å gjøre gjennom hele svangerskapet har ikke hørt noe om at det skulle være et problem - har dere?
..men å bade i havet er greit, håper jeg?! Det tenker jeg å gjøre gjennom hele svangerskapet har ikke hørt noe om at det skulle være et problem - har dere?
Hurra!!Ja, kan til og med isbade om en vil